Een lange nacht maken en dus lang niet eten

Ons zoontje is nu 14 mnd. De laatste dagen word hij soms pas om 9.00 uur of 9.30 uur wakker, wat natuurlijk erg lekker is!!! Maar na het avondeten van 17.30 uur krijgt hij niets meer. Dus dan krijgt hij een hele tijd geen eten/drinken meer als hij slaapt tot 9.00 uur. Als hij erg honger zou hebben word hij daar wel wakker van, neem ik aan. Maar als we dan om 9.30 uur aan het ontbijt zitten zou je denken dat alles doorschuift qua maaltijden. Niet dus, meneer heeft om 10.45 uur zijn fruit op en om 11.30 was hij alleen maar te troosten met een boterham. Een soort inhaalrace??

Gr Sandra

ja kan goed hoor ,sommige kinderen zijn smorgens hongeriger dan later op de dag
hij maakt goeie nachten hoor heerlijk ,en inderdaad als hij honger heeft word ie wel wakker
die kleine van mij had altijd moeite met de eerste fles smorgens , vond ik ook raar , heb je de hele nacht niks gehad dan zou je denken aaanvallluh!!
maar die fles die daarna kwam ,die dronk ze dan weer of zo nooooit wat kreeg
hihihi heel apart zijn ze soms

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

Hoi,

Mijn zoontje heeft van kleins af aan al tot 09.00-10.00 uur geslapen, hij at s’morgens zijn pap ook nooit op, maar zijn fruit en boterham gingen er heel snel in. Nu met 13mnd eet hij zijn pap snel op maar zijn boterham met moeite, en ach gewoon die boterham geven wanneer je zoontje erom vraagt (honger heeft).

En voor hem is het ook weer even wennen dat hij s’morgens langer slaapt en dat zijn etenstijden dus veranderen.

Groet Gabriella

hallo

mijn zoontje is 16 maanden en toevallig ook al een aantal dagen laat wakker
Gister haalde ik hem uit bed toen zat hij iets te trillen ik denk van de honger
weet iemand of dit kwaaad kan???

Gewijzigd door - likie op 06 Jul 2007 10:37:01

Zou het ook van de slaap zijn? Omdat hij net wakker was? Ik herken het wel, dat trillen.

Gr Sandra