Een klein vraagje voor achteraf

hoi allemaal,
hier zijn we nog eens een keertje. met de zwangerschap alles pico bello!
maar ik had een klein vraagje.
ik ben echt niet het type om bezig te zijn met mijn gewicht tijdens de zwangerschap, maar toch vraag ik mij iets af…
ik draag namelijk helemaal in’t rond zoals de mensen zeggen. het lijkt wel of onze kleine uk zich zelfs op mijn billen heeft vastgezet!
nu vroeg ik mij af, als ik bevallen ben, verdwijnt dat dan nog? of ga ik voor eeuwig en altijd een stevige onderkant blijven hebben?
ik weet dat ik daar nu nog niet aan moet denken, en genieten van de zwangerschap, (wat ik zeker ook doe!!), maar ik vroeg het mij gewoon af, omdat het wel in volume dubbel zo veel is toegenomen!
veel liefs,
jessie

Er gaat zeker gewicht af maar je zal er als je geen bv geeft of als je met bv stopt wel zelf ook iets voor moeten doen. Dat houd in letten op je eten en bewegen. En je buik tja die is aardig uitgerekt dus dat heeft tijd nodig. Overigens heb ik nu wel bredere heupen dan voor de zwangerschap. Geen zadeltassen maar ze zijn gewoon wat breder.

Groetjes,

Michèle

Hi,

Hoe ver ben je ondertussen?

Met borstvoeding en al het gesjouw met je baby raak je snel alweer een hoop kwijt, maar bij sommige mensen blijven er nog wel wat extra kilo’s hangen. In dat geval sporten geblazen en natuurlijk gezond eten! Ik zou niet echt gaan lijnen als ik jou was (zeker als je BV geeft, niet lijnen, dan gaat de kwaliteit van je melk achteruit) maar op een gegeven moment is het wel weer lekker om wat te gaan sporten en te kijken of je die buikspieren weer op oude sterkte krijgt!

Maar ja, je hebt ook vrouwen die direct weer mooi terugveren, tis even afwachten!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ik ben nu komende zondag juist 6 maanden. (als ik goed kan tellen toch, 26 weken…)
ha, ik wist niet dat lijnen tijdens bv niet zo goed was. maar ik denk niet dat ik ook meteen erg met mijn gewicht ga bezig zijn, 't kleintje gaat voor!
het is raar, maar over mijn buik maak ik me niet eens zorgen, we zullen wel zien, het hoort er bij.
het zijn gewoon mijn bibs waar ik wat “bang” voor ben, zij zijn namelijk zo goed als verdubbeld momenteel… maar ach, we zien wel.
ik weet stiekem ook wel dat zonder sporten, of toch iets moeite ervoor doen, het moeilijk wordt om de extra kilootjes kwijt te geraken…
nu ik moet ook eerlijk zeggen dat al het eten mij momenteel ook erg smaakt, dus het is niet dat ik mij echt afvraag van waar het allemaal komt…
(maar 't is ook de beeb hoor… hihi)
nee, ik vroeg het mij gewoon af,… bedankt alvast voor de reacties!!!
liefs, jessie

Ach meid, zo te lezen ga je er hartstikke goed mee om! Lekker genieten en daar hoort óók lekker eten bij. Kan jou het schelen dat je billen dan ook wat dikker zijn joh! Ik denk dat het vanzelf goed gaat komen. Ik heb zelf geen dubbeldikke billen, maar die van mij zijn ook wel dikker dan normaal. Bij mijn eerste zwangerschap werden ze vanzelf weer normaal. Maar bij andere vrouwen blijft het inderdaad soms weleens hangen en dan is het inderdaad sporten geblazen. BRRR. Wat Liske zegt, dat is even afwachten hoe je terug in vorm komt. Wie weet gaat het bij jou wel bijna vanzelf? Jij bent nog jong en ze zeggen dan dat het sneller terugveert, haha. Bij mij, al 36, gaat het misschien sneller hangen? Maar laat de mensen maar kletsen he, je ziet er vast heel goed uit! En 26 weken, dat schiet al echt op! Succes met je bips!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Op een of andere manier worden mijn billen juist platter tijdens de zwangerschap, vind ik helemaal niks! Ik had ze liever wat ronder gehad, dan blijf je een beetje in evenwicht!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Aanvulling op borstvoeding en actief lijnen: het is niet alleen dat de kwaliteit van de melk achteruit zou gaan. Bij actief lijnen komen er stoffen in je lichaam vrij die via de moedermelk bij je kindje terecht zouden kunnen komen. En die stoffen zijn schadelijk voor een baby.

Vandaar dat lijnen tijdens borstvoeding verboden is.

Groetekes, Sje

Mijn mannetje is een billen man dus die was er alleen maar blij mee

Groetjes,

Michèle

Je zult idd zien als je besluit borstvoeding te geven, dat het er af vliegt! Bij mij kreeg ik het niet aangegeten, Ik was toen ze 4 maanden oud was op mijn lichtste gewicht in JAREN! Dus das dan weer een voordeel

Ik heb ruim een jaar BV gegeven, ben natuurlijk wel wat afgevallen na de zwangerschap maar zeker niet meer zo geweest als ervoor. Nee ik ben juist een beetje meer Asje gebleven.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik ben ook ietsepietsie meer Esje gebleven. Paar kilootjes maar. Het mag geen naam hebben want ik heb nog steeds maat 38, maar die slanke den van voor de zwangerschappen die is er niet meer.

Groetekes, Sje

hey dank je wel allemaal voor de bemoedigende woordjes! het helpt!
liefs,
jessie