Een kinderhand

…echt snel gevuld is??? Ik had morgan al wel eens heel ja niet echt verdrietig maar verlangend zien kijken naar kindjes die dora truitjes of iets aan hadden. En gister was ik bij de zeeman en zag ik Dora ondergoed zei zag het ook maar niks in haar maat. Dus ze was best teleurgesteld toen ze het weer terug moest leggen. 's middag was ik in de stad waar een grotere zeeman zit dus wij naar binnen en daar zag ik een Dora pyjma, wel maatje 92 maar dat boeit niet. Ze was er dol gelukkig mee. Ze heeft hem de hele weg naar huis zelf vast gehouden en aan iedereen laten zien. 's avonds deed ze niets anders dat gelukzalig dora roepen toen ze hem aan had en zelfs door de babyfoon hoorde ik steeds Oh dora tot ze in slaap viel. En vanmorgen toen ik der slaapzak uitdeed was het weer kijk dora. Dus ik heb weer een dolgelukkig meisje. Oh ja ze heeft voor 3 euro nog een paar sandalen gehad waar ze met haar schoenentik ook weer helemaal verliefd op is

Groetjes,

Michèle

Wat lief dat ze daar zo blij mee is. Zo zie je maar, al die dure onzin is nergens voor nodig!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nee inderdaad Mriek, der paddingtonbeer die ze overal mee naar toe neemt was ook maar 5 euro. Ik zeg nog steeds dat was de beste 5 euro die ik ooit uitgegeven heb

Groetjes,

Michèle

Precies! Laten we ze maar zo lang mogelijk blij laten zijn met weinig…vinden onze portemonnees ook wel plezierig denk ik.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja geniet dr maar van hoe ouder ze worden hoe duurder ook
nog even en ze gaan alleen nog maar vragen om merkkleding dure schoenen mobieltjes etc etc

heerlijk als ze zo blij zijn met een klein dingetje

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Mamma van drie jongens dat hoeft niet. Ik heb nooit merkkleding gevraagd, ik gaf er nooit om. Het is dat mijn moeder met levy’s niet mijn broeken meer hoefde te verbouwen maar anders had ik alles gewoon gehad zeg maar. En met morgan kijk ik straks denk ik eerder bij de cool cat dan de G-star hoor

Groetjes,

Michèle

Wat lief!

Fijn dat ze er zo blij mee is. Het hoeft idd niet zo duur allemaal, kinderen zijn al snel tevreden.

Groetjes,
Sandra

Wat lief!!!

Hier ook een die met iets kleins zo blij kan zijn, kun je dan echt van genieten.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Toen was hij zeker wel iets ouder dan Morgan nu denk ik?? Maar ik denk dat ik dat ook nog wel kan verwachten met haar. Overigens kwam ik net in de kast ook een nieuwe tinkerbell pyjama tegen. Das mijn voorliefde maar die pas ze nog niet want das maatje 110 (was zeker bang dat ze ze niet meer zouden hebben als ze die maat wel heeft )

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha dan heb ik nog 2 jaar Overigens was het geluk weer compleet met pyjama aan doen vanavond.

Groetjes,

Michèle

Wat lief! Morgan en Dora! Eva vindt Dora ook erg leuk. Dore moet mee in bad en Boots ook. Maar ze gaat helemaal uit haar dak van Polar, een beertje dat een collega van mij tijdens de Winterspelen gratis bij de supermarkt kreeg. Hij had zo’n Unox-muts op, maar die lag binnen 2 dagen uit elkaar. Gek is ze op dat ding. Hij is haar liever dan al haar andere, duurdere, knuffels! Heerlijk inderdaad, dat ze nog met iets kleins zielsgelukkig kunnen zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

wat gaaf! hebben ze ook diego pyjama’s van die maat? Rico vind die tekenfilms beide leuk maar kan hem moeilijk een dora pyjama aangeven hahaha. maar wat fijn dat ze zo trots was michele! idd… een kinderhand is heel snel gevuld.
dat is het fijne aan kinderen.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Eigenlijk niet op gelet Inge, Ik weet dat je bij C&A ook veel Dora hebt, en misschien ook wel diego. En anders bij zeeman kijken. Ik heb er nu niet zo op gelet.

Groetjes,

Michèle