Een kind kan de was doen hihi!

Ik was met Rico de droger aan het leeghalen en alles in de wasmand aan het stoppen, vervolgens hebben we de andere was uit het wasmachine gedaan en in de droger gestopt.
toen heb ik de wasmand met schone kleding wat ik moest opvouwen in de huiskamer gezet.
ik ben toen even een blikje drinken gaan pakken en toen ik terug kwam vond ik Rico in de wasmand haha, hij was erin gaan liggen. Toen had ik het foto toestel gepakt om een foto te maken, ging ie rechterop zitten… enfin hij zit er nu nog steeds in en hij wil er niet meer uit hahahaha
Hier paar foto’s

Deleted

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100513/lRiv.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“89” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/mGJ4p2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a

Gewijzigd door - MamavanRico op 20 May 2010 12:18:43

Schattig!

Hij kijkt echt heel lief, zeker op de tweede foto!

Nora ‘helpt’ ook graag met de was. En als de trommel dan gaat draaien staan we met zn tweeen naar het raampje te staren…

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

hahaha ja rico vond het raar hoe dat in elkaar zat de deur van het wasmachine met zo’n “diepte” erin weet je wel.
snapte hij niks van. hij vond het eng toen ie zn hand ertegen hield, hij dacht waarschijnlijk dat zijn hand ook in het machine zat haha!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oh leuke foto’s inge.

Oh hier ook zo’n wasmiep. Wasmand vullen, Trommel leeghalen alleen de droger vullen is ze nooit bij. Oh ja en was creeeren is ze ook erg goed in

Groetjes,

Michèle

hahaha ja was creeeren is rico ook goed in
papa ook trouwens, pff.
ja ik zie nu dat ik hem er niet helemaal goed op heb gezet op de foto dan, maar goed boeiend. het idee was leuk
toen ik binnen kwam en hij er letterlijk in lag (met zn voetjes buiten de mand zo lui lag hij erin) zag het er eigenlijk veel grappiger uit, maarja je bent vaak NET iets te laat met een foto maken.
hij ligt er trouwens nog steeds in. hahaha die dolle

Wat kijkt 'ie lekker ondeugend, vooral op de tweede foto. Hier is de wasmachine ook erg in trek. We zitten wel eens samen op de grond te kijken als 'ie draait…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha, ja dat moeten rico en ik ook eens vaker doen Mriek… want dit was hooguit de 3e keer dat ie met de was meehielp

Wat een leuke foto’s

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Wat een lief snoetje heeft die jongen toch…

Lilypie In verwachting Ticker

Haha, nog 1 die zo graag met de was helpt! Seth ook hoor

Enne… Rico heeft hetzelfde shirt als Seth allen had Seth hem in maat 68
Liefs, Anne

Wat een lekker ventje!!

Superrrrrrrrrr
Wat een smoeltje trekt hij erbij
Echt zo van he mam zie je het
Hahahaha leuk hoor

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

tja… TROTS OP MIJN KIND:-d

Heb ik weer je foto’s gemist

Volgende keer moet je ze wel wat langer laten staan hoor !!

Groetjes,
Sandra

doe ik uit privacy reden niet sandra, vind dat niet prettig,
maar je kunt ze op mijn hyves bekijken, die is ook niet publiek, en alleen prive voor de vrienden die in mijn lijst staan, waaronder jij natuurlijk

jammer heb ik ook gemist maar kan me voorstellen dat het erg leuke foto´s zijn geworden

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

sorry!