Hallo allemaal,
Larissa gaat sinds dat ze 4 maanden is 3 dagen per week naar het kdv. Ze is er dus al aardig bekend. Sinds begin mei dit jaar is ze overgegaan naar de dreumesgroep, omdat ze het idee hadden dat Larissa zich verveelde bij de babygroep. Ze was daar inmiddels de oudste. Ze ging blijkbaar uit verveling andere kinden bijten en duwen (de kleine aap en dus vonden ze het nu tijd worden om haar naar een groep hoger te sturen.
Echter ik merk dat Larissa echt heel erg moet wennen dat zeggen de leidsters ook. Omdat de dreumsen als het lekker weer is de hele dag buiten spelen, is Larissa nu ook veel buiten. Nou vind ze dat normaal wel leuk, maar ze kan blijkbaar de drukte nog niet aan. Ze wordt erg snel moe en dan hangerig. Nu doen de leidster haar als ze zien dat ze moe is nog wel naar binnen. Dit gaat inmiddels ook al wel wat beter…
Maar iets nieuws is nu dat ze bij het afscheid nemen van mij de hele boel bij elkaar schreeuwt. Ik blijf meestal omdat ik dicht bij haar kdv woon, zeker wel 10 minuten daar om uitgebreid afscheid te nemen. Ze heeft er dan ook nog nooit zo veel moeiete mee gehad! De ene keer is ze weer oke als ik al buiten sta en de andere keer gaat ze nog harder schreeuwen als ze me buiten ziet staan.
Zou het te maken hebben met de overplaatsting naar de andere groep dat ze het nu moeilijker vind om afscheid te nemen? En zal dit weer zo’n periode zijn? Of moet ik toch maar even een gesprek met de leidsters aangaan of het niet misschien te vroeg was voor de overplaatsting, ook al vind ik ook wel dat ze eigenlijk niet meer op de babygroep hoort.
Hoor wel van jullie of jullie ook zo iets hebben meegemaakt.
Groet,
mama van Larissa…
Our littel angel is Larissa