blleeeh. Dennis, mijn man, is nu net vertrokken voor een weekje wintersport. En nu ben ik dus voor het eerst zo’n lange tijd alleen met Luca. Ik mis hem nu al!!
Vooral savonds en snachts, getsie alleen in dat bed. Nou ja, ik hoop dat hij het leuk heeft!! Maar zelf vind ik er niets aan! Ik ga denk ik maar fijn op visite enzo.
Een hele week alleen!
he bah! dat zou nou helemaal niks voor mij zijn een hele week alleen!
Ik hoop voor je dat de week voorbij vliegt
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
ooh das bale!!
een week niemand om tegen aan te liggen
idd hopelijk is die week snel voorbij zeg!!
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
Oh bah, dat lijkt me niets, een week alleen.
Maar goed, maak het maar lekker gezellig met zijn tweetjes!!!
Tessie
ik vind het ook helemaal niks!! Ik ben normaal niet iemand die zegt dat hij iets niet mag doen, maar ik denk toch dat hij niet meer een week zonder ons weg mag!! Goed, alle deuren zitten op slot! De poezen mogen bij me slapen, en ik hoop dat ik een oog dicht doe. Zo niet, dan slaap ik morgen samen met luca bij mijn moeder!!! hahahaa, ben je zelf moeder… moeders durven toch alles en zijn zo stoer??? mmwaaahhh
Dat lijkt me helemaal niets om de
hele week alleen te zitten.
Ik denk dat ik net zo als jou zou doen
duren op slot tv hard aan zodat je geen
geluidjes kan horen.
In dat opzicht ben ik ook een bange mama.
groetjes katinka
ik ben niet eens meegevraagd!!! Maar het leek me ook niet echt een goed plan. Het zijn allemaal mensen die nog niets met kinderen hebben en gewoon willen skieen.
Vannacht ging het best goed. Ik werd wel vaak wakker, maar luca gelukkig helemaal niet, dus ik kon lekker blijven liggen. 1 voordeel, je hebt wel alle dekens en het hele bed!! Maar goed, erg gezellig is het niet. Volgende week issie er alweer!!
Hier nog zo’n held.
Als hij ee avond weg is sluit ik het huis al hermetisch af, laat staan 's nachts!
Tessie
ojee… hier doen wij dat vaker, ook ik ga een weekie alleen weg zonder manlief en kinders… heerlijk!! gewoon effe alleen Kim zijn, geen mama of partner! Alleen verantwoordelijk voor mezelf, ik teer er erg lang op.Manlief ook, geniet ook minstens een week per jaar zonder mij en de kids, we missen elkaar wel erg maa rhet is voor ons allebei echt een oplader
groetjes Kim, mama van
en
ik denk ook wel dat het goed is hoor, maar voor degene die thuis blijft is het minder gezellig!! Ik vind het ook best pittig, de hele dag in de weer zijn met dat mannetje! Ik zou het trouwens nu nog niet kunnen, een hele week alleen, zonder luca!!
En? Red je het een beetje
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
schiet wel weer op!!
Zie het positieve ervan in heh!!
doorzetten!!
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
gaat allemaal prima!! Ik slaap echt super nu, zonder dat al die dekens worden afgepikt enzo!
Maar ik mis hem wel hoor. Ik ga hem zaterdag helemaal platknuffelen. Al zal hij eerder naar luca rennen dan naar mij
Joepie!! Hij is dus weer thuis! En we hebben toch maar afgesproken dat het toch niet zo gezellig is, zo zonder elkaar. Volgend jaar met z’n alle!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gelukkig,ene dat is een heel goed plan om samen weg t egaan
Bianca,Dylan & Kaitlyn