Een heel goed CV

Iemand hier een site waar ik een paar voorbeelden kan zien van een heel mooi CV. Vind het echt heel moeilijk om te schrijven/maken, vooral de lay-out, en wat ik er in moet zetten en weg moet laten. Verder ben ik 28 en heb ik een GAT in mijn CV, hoe kan ik dat het beste "verklaren"
Ik weet dat Sandra toevallig bij een uitzendbureau werkt, misschien kun jij me helpen. Of iemand anders die in de zorg werkt? Ik heb al gegoogled, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. D’r staat zoveel info dat ik het echt even niet meer weet! Ik wil een CV dat uitdraagd; professional, harde werker, en wil graag meer en veel leren! Pfff ik zit vast, iemand een idee?

Carrieretijger is een hele goede site met voorbeelden en een forum waar je je cv en sollicitatiebrief op kunt zetten die dan door anderen gelezen word en eventueel verbeterd word.
Ik heb zelf mijn cv bij een reintegratieproject gemaakt onder professionele leiding, die wil ik je wel sturen als voorbeeld. Dan moet je me maar even mailen, dan kan ik je terugmailen met mijn cv in de bijlage.

Groetjes Anouk

quote:

Ik heb zelf mijn cv bij een reintegratieproject gemaakt onder professionele leiding, die wil ik je wel sturen als voorbeeld. Dan moet je me maar even mailen, dan kan ik je terugmailen met mijn cv in de bijlage.

Graag, maar helaas kan ik je niet mailen, d’r is iets niet goed met mijn pc waardoor ik niet op de verzend knop van de email functie van deze site kan drukken. Ik zie dus wel jou naam, mijn naam, en email, en bericht, maar verder niets!

Miss T; Tja ik vind het wel moeilijk om dat GAT te verklaren. Ik snap wel dat ik het moet doen, maar hoe! Gewoon met de waarheid, want dat verkleint wel weer de kans dat ik word uitgenodigd voor een gesprek! Want ik denk niet dat iedereen zit te wachten op een brief me, ik ben van toen tot toen niet werkzam geweest omdat ik een jaar heb gerelaxed en bij mijn kind ben gebleven. Kun je dat wat rooskleuriger aankleden. Ik heb natuurlijk in die tijd ook de lokale cultuur leren kennen en de taal etc, maar je wil ook geen 5 verschillende uitleggen geven voor wat je in die tijd gedaan hebt! Toch?!?!?!!

Ik wil je zeker helpen.

Weet niet of je al een eerste opzet heb, want als je me die stuurt dan wil ik die zeker voor je nakijken. Als je die nog niet hebt en je wilt een opzet qua lay out van me, laat het dan ook even weten dan stuur ik je die.

Ik zou niet teveel aandacht schenken aan het feit dat je er 1 jaar tussenuit bent geweest. Zeker in de zorg zitten ze te springen om werk, dus daar zal je niet op afgewezen worden. Gewoon periode in je CV zetten en daarachter ouderschapsverlof opgenomen. Gewoon kort maar krachtig en idd niet tig redenen, want dat gaat ongeloofwaardig worden.

Groetjes,
Sandra