Een grote

Konijnenren aan het graven. Hij moet zo`n 2m10 x 4 worden. Dan kan het konijn lekker rondscharrelen. Zodra ie af is, krijgt het konijn er dan een vriendje bij want alleen is ook maar zo alleen. Pffffff met al die dieren zo langzamerhnd hier kan ik wel entree gaan heffen of zo whahahahaha. Nou ik ga maar weer eens graven dan.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

hey is toch tof maak je er kinderboerderij bij assie van!!, je zal wel blij zijn als het af is denk ik want is toch lekker warm om zo wat te doen pff!! veel graafplezier hoor!!!

liefs jessica, &

Leuk!!
Wij hadden vroeger thuis ook een konijnenren (ook zo’n grote)
Konijnen vonden het super
Alleen vond ik het als kind wel jammer dat dat konijn zijn jongen in het hol geboren liet worden (we hebben 1x dus een nestje gehad)
Maak je met die mooie camera van jullie wel even een foto als het af is?
Ben erg benieuwd!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gaaf zeg
Is toch super gezellig al die beesten
Ene als je foto`s heb zijn er hier vast wel een paar mensen die helemaal niet nieuwschierig zijn hihi

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Nou, hij is nog niet af hoor. Ik heb zelf niet zoveel kunnen doen omdat Jessin niet ging slapen vandaag overdag. ( volgens mij een sprongetje want dit is al 2 dagen )
Maar als ie af is en de konijntjes lekker blij erin zitten dan maak ik zeker een foto.
Hey Bieb, hoe hoog was die ren bij jullie ? Hier word hij zo ongeveer een meter hoog.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

gaaafffffffffffffffffffffff wil wel fotos zien hoor