Een familie w.c-bril

is dat wat ?
We moeten een nieuwe w.c-bril en onze zoon is nu net 2 dus ik dacht aan z’n bril waar je een klein brilletje omlaag kan klappen die in de deksel zit.
Heeft iemand hiet ervaring mee?

Groetjes

hoi,

wij hebben zo´n WC bril incl. verkleiner er in.
Is wel handig voor de kinderen, maar ik denk dat een wc potje net zo goed
gaat die je in de WC kunt klemmen

groeten mama van 2 kids

Het is handig, maar ik moet zeggen dat de onze het met simpele losse brilverkleiner heeft geleerd maar in restaurants e.d. al gelijk op de gewone bril ging. Met 2 1/2 was hij van de verkleiner af en ging/gaat zonder problemen overal op de gewone bril

mama van 2 kids, bedoel jij een w.c bril verkleiner of echt een potje dat je in de bril kunt klemmen? nooit gezien.

Als ik jullie zo hoor ga ik maar voor een gewone bril en dan zo eentje waarvan de bril heel lagzaam omlaag gaat weet je wel.

Zijn die vertragende brillen duur?
Wij hebben ons zoontje geleerd hoe hij voorzichtig de bril naar beneden moet doen (ene hand er onder, andere hand erboven) zodat hij dit overal kan doen waar hij komt. En ik moet zeggen: het zit er zo in gebakken dat hij het zelfs op de peuterspeelzaal doet

@Fruebeltje, wij hebben net zo’n nieuwe en die koste net geen 30 euro geloof ik. Ik zou een losse verkleiner doen, je kind gebruikt hem tenslotte maar voor bepaalde tijd.