Het is vandaag mama dag, en ik dacht goh het is zo’n lekker weer we stappen op de fiets en maken rondje helmond. ik dacht halverwege: hmm mijn bekken beginnen pijn te doen we gaan even langs Rico’s peetoom. die was niet thuis. hmm andere vriend van ons proberen…ook niet thuis. dus fietste we naar het dierenpark. we zaten er nog geen 5 minuten en ik zeg tegen Rico; het begint donker te worden. het zal toch niet gaan regenen wel?? Rico zo: jawel.
ik zo: oh haha nou dan even zoeken waar we kunnen schuilen hier… nou nergens dus. dus ik had zoiets van…(het motregende al) we gaan richting huis weer. nog geen minuut later barste het buiten los…Rico was binnen 10 seconden zeik en zeik nat… en lachte de eerste 10 seconden nog van: heee jaaa regen!! nou na een halve minuut ging het over in gehuil en gebrul “ik heb het KOUDDD!” ja zaten we beide in een dun vestje op de fiets. alle 2 kletsnat. en ik moest nog ruim een kwartier fietsen!!! wij komen net binnen. heeeeeeelemaal doordrenkt van de regen. kreeg zn broek niet eens uit en de mijne nouja…ik stond op het punt om hem open te knippen haha. pfff wat ben ik blij dat we binnen zijn zeg. ik zag geen hand meer voor ogen heel mn make-up uitgelopen in mn ogen…superbranden natuurlijk en het bleef maar storten buiten… tjonge jonge. rico en ik lopen nu beide in onze pyjama met een beker warme melk in onze handen
Een eindje fietsen minder leuk uitpakte?
arme jullie!!
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
ja dat is toch sneu?! ik baalde er zelf behoorlijk van omdat Rico zo nat werd, dit heeft hij nog nooit eerder meegemaakt (voor alles bestaat een eerste keer maar toch) arme ziel… hopen dat ie niet ziek wordt, want ruim een kwartier in de stromende regen… is nie echt gezond. en dan ook echt knoerhard he. kan me niet herinneren dat ik er zelf uberhoudt ooit zo doorheen ben gegaan. kan wel wat regen hebben maar dit leek wel een waterval halleluljah!
Aaaahh wat een pech!!! Gelukkig zijn jullie nu weer lekker warm thuis
Ben ik blij dat wij niet bij jullie in de buurt wonen Ik was namelijk vandaag op de fiets naar een vriendinnetje… Zoonlief op zn eigen fiets… en op zijn tempo was het toch al gauw ruim een half uur fietsen!
Maar hier hebben we alleen zon gehad, en wat “rommelige wolken” zoals zoonlief het mooi omschreef
Maar pffff het waaide wel daar had ik me een beetje op verkeken… als ik wist dat t zo waaide had ik hem niet zelf laten fietsen. Heb m grotendeels moeten duwen
@Suzsje: ja en ik weet naar welk vriendinnetje was het gezellig? ik sprak haar gisteren nog een tijdje op msn
wist alleen niet dat jullie op fietsafstand van elkaar af woonde. wat handig! hier waaide het overigens niet zo erg als bij jullie. maar ohhh die regen… nee dat is niets. inmiddels schijnt de zon en rico vraagt nu: mama fiesen?
nee dankje ik haat die fiets vandaag
Ohh dus jullie hebben over mij zitten roddelen???
Haha jaa was heel gezellig en mijn dochter is dol op haar zoontje
hihi wat een lekker ventje is dat!
En mijn zoon en haar dochter kunnen het ook prima vinden met elkaar.
We wonen idd op fietsafstand, maar moet eerlijk bekennen dat t de eerste keer was dat ik op de fiets daar naar toe ging hoor ik pak zo makkelijk de auto… moet t eigenlijk vaker doen want qua tijd scheelt het niet eens zo heel veel.
haha ja wij wel alleen maar goeds hoor meid dus maak je maar niet druk
Wat leuk dat ook de kids het zo goed kunnen vinden met elkaar! super! was het leuk geweest? nog iets ondernomen of dat toch niet?
Tja ik heb geen auto maar ik herken wel in mijn omgeving hoe makkelijk de auto is gepakt. hoe lang heb je erover gefietst?
Nee niets speciaals ondernomen, gewoon even lekker bijkletsen en heerlijk genieten van 4 lieve kindertjes
Volgende week gaan we even lekker met zn tweetjes weg en laten de mannen lekker alleen met de kids
Eh… de heenweg duurde 3 kwartier… de terugweg 20 minuutjes.
Heen was ik nogal omgereden wist helemaal niet dat er een kortere binnenweg was
Dus de terugweg viel nogal mee.
Gewijzigd door - Suzsje op 01 Jul 2011 21:40:05
Balen joh dat jullie zo door nat geregend zijn. Hier kwam het er vanmorgen ook even heel heftig uit. En dat terwijl de zon ook nog scheen, was even heel raar.
Groetjes,
Sandra
@Suzsje: hahaha ik denk al heenweg 45 min en terug 20 hahaha dan heb je wel heel erg om gefietst maarre gaan jullie de stad in ofzo?
@Sandra: zelfs een beetje zon tijdens de regen was ons niet gegund, nee wij kwamen helemaal verkleumt binnen. Rico was echt not amused! (neither do i.)
Gewijzigd door - MamavanRico op 02 Jul 2011 09:38:33
Jah… oeps
Maar we zijn er gekomen en daar gaat t om.
We gaan poolen doen we meestal 1x per jaar ofzo even samen. Super gezellig