Een eigen willetje

ruben krijgt een eigen willetje…
als ie iets niet wil, bv mondje afvegen na het eten, …dan gaat hij keihard gillen…
ik doe gewoon net of ik gek ben( stiekem ben ik dat ook wel een beetje…) en veeg dus gewoon zijn mondje schoon…hij moet luisteren naar mama
maar hij doet het ook als ie zijn eten niet op tijd krijgt omdat mama eerst nog ff moet blazen omdat het heet is…
deden jullie kids dit ook? en hoe reageren jullie op dat gegil?
gewoon negeren?

groetjes!

karin

Oh en nog doet ze dat en deze mamma negeerd het ook of zegt dat ze normaal moet doen. Sinds een paar dagen kijkt ze dan boos naar je, maar ze kan der lachen niet inhouden dan. Maar het gaat niet zo maar over hoor

Groetjes,

Michèle

Hier ook gemiep als hij zijn eten niet snel genoeg krijgt, en indd negeren of net als bij Michèle van doe ff normaal of zet is een ander deuntje op

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

pffff ben zo blij dat die periode afgelopen is haha hij heft tijden lang gegild als die zijn schoenen aan moest daarna kwam de ellende met de jas en idd het gezichtje poetsen wat kunnen ze dan tekeer gaan maar ik heb hem zo veel mogelijk genegeerd
met bepaalde kleren had hij het ook en dan voornamelijk de tuinbroek nou oke die hoeft hij dan ook niet meer aan maar voor de rest gebeurde alles wel zoals ik het wilde maar goed zoals ik al zei die periode is gelukkig voorbij

sterkte haha

groetjes

zeggen dat ie normaal moet doen doe ik ook, maar meneer hier gilt dan gewoon nog een keertje…
als je dat gezichtje van hem erbij ziet moet ik stiekem wel een beetje lachen maar dat laat ik natuurlijk niet zien, want dan is het hek van de dam!
hij eet ook wel goed enzo maar hij gilt als het hem niet snel genoeg gaat…
en als het hem niet aan staat…
ik hou wel gewoon mijn poot stijf, maar vroeg me af of ik dat wel goed aan pakte…
hihi beetje onzeker soms.
maar als jullie het ook zo doen zal het vast wel goed komen

groetjes!

karin

Herkenbaar hoor. Eén ding: NEGEREN!!!

Zelfs zeggen dat 'ie normaal moet doen is aandacht en daar is 'ie op uit, dus gewoon stoïcijns blijven. Niet reageren en doen wat moet gebeuren. Desnoods in de houdgreep. Dan weet 'ie snel genoeg dat 'ie geen aandacht krijgt door zo absurd te doen en zal het vanzelf stoppen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

de houdgreep weet ie al precies…met tandenpoetsen doe ik dat nu ook…
vind het wel beetje zielig maar das beter dan straks zwarte tandjes!
mmmmm…ooit zal ie me dankbaar zijn hihi

hopelijk is die gil periode snel voorbij want hij kan het knetterhard!
ben wel blij dat ik het toch goed aan heb gepakt…
dat zal dan toch wel het moedergevoel zijn hahaha

p.s. blij dat dit forum bestaat…heb al enorm veel van jullie geleerd!

karin

Ja hoor…hier ook een mannetje met een eigen willetje. Als iets niet lukt (bijvoorbeeld als hij vastloopt met zijn loopwagen) of als het niet naar zijn zin gaat dan wordt hij boos en gaat hij gillen/piepen/huilen…heel gezellig, haha

Of ik laat hem gewoon en negeer het dus (bijvoorbeeld met zijn loopwagen of bij het schoonmaken van zijn gezichtje) en soms leidt ik hem ook een beetje af, bijvoorbeeld als hij gek doet met eten. Ik roep dan weleens…waar is de poes ofzo en dan gaat hij naar buiten kijken en soms vergeet hij dan gewoon dat hij aan het piepen was, haha.

hahaha gezellig is het inderdaad
stiekem vind ik het ook wel grappig eigenlijk…maar dat laat ik hem natuurlijk niet merken!
hij is nu lekker aan het spelen met hond…ook leuk!
de hond ( een amerikaanse stafford genaamd diego) vind het ook geweldig, haha
ben blij dat het zo goed gaat tussen die 2, je hoort ook wel eens andere verhalen!samen alleen in een kamer laten doen we maar niet…maar zo zijn het 2 handen op 1 hondenbuik erg leuk om te zien.
ruben trekt wel eens aan de oren van diego of prikt in zijn oogjes en daar zeg ik wel wat van, want dat mag natuurlijk niet!

groetjes!

karin