Een eigen wil!

hmmm onze jamie heeft een erg sterke eigen wil,en het liefst verwacht hij dat we de hele dag met hem aan hobbelen! ik probeer dat hem af te leren door hem gewoon in zijn kinderstoel te laten zitten als hij erin zit en er uit wil.of in de box of op zijn kleed te laten liggen terwijl hij eruit wil,maaaar nu heeft meneer uitgevonden dat hij superhard kan gillen,grrrrrrrr heeel irriterend en heel hard.
nu is mijn vraag doe ik dit goed zo? zijn er andere manieren zodat niet de hele buurt ervan mee hoeft te genieten?

groetjes debbie

dw

Jeske vindt het ook heerlijk om haar stem te horen… Ik laat haar nu maar gaan… Ze is nog jong en ze heeft het recht… Dat is al snel genoeg afgelopen…
ik leg Jeske altijd op het boxkleed op de grond. Dan kan ze lekker draaien en rollen…
Wat betreft het gillen, hou maar gewoon geen rekening met de buren… Lekker laten gillen en zingen en doe gezellig mee… Pret gegarandeerd!!

jaa dat wil ik ook wel doen maaaaaarr hij doet het alleen als hij zijn zin niet krijgt of hem iets niet lukt!
zoals ik wil uit de stoel! gilllllllll
ik wil niet meer op mijn rug liggen.gillllllll
ik heb geen zin om in de buggy te zitten,gillllllllll
snap je? hij doet het niet voor de lol.

groetjes debbie

dw

klinkt misschien hard maar ik loop dan soms gewoon we. ga gewoon even op de wc zitten met de deur dicht. het gaat gewoon niet altijd allemaal zoals zij willen is mijn motto. even adem halen op de wc en jij bepaalt wanneer je kindje uit de box mag of de stoel. meestal laat ik het even zijn gang gaan maar ik laat mijn kindje niet overstuur worden. huilen oke maar niet overstuur. maar het zijn ook hele verdrietige huiltjes vaak hoor. nu wel lachwekkend maar op dat moment zeg ik het liefst hou je kop dicht…maar dat gaat nou eenmaal niet. jij bepaalt wanneer iets over…en de een laaat zijn kindje een half uur hauilen de andere pakt zijn kindje meteen…das wat jij wilt!!
mijn dochter heeft ook een erg eigen willetje…

ohhh mama van shania
ben ik blij dat je gereageerd hebt ! ik voelde me alweer moedeloos alleen met dit probleem,ik ga ook vaak lopen hoor.dan ga ik buiten een sigaret roken of ik ga boven poetsen of stofzuigen zodat ik dat gekrijs maar niet hoor
als je er dan ff heen gaat dan kun je meten aan die snoetjes zien dat ze het puur doen om de aandacht he.dan ga ik weer weg enne hoppaaaaaa
maar jamie kan geod een dik uur gaan liggen huilen hoor! en dan gillen zohard dat dat erg kriebelt in zijn keel en dan erbij gaat hoesten…
maar ik denk steeds als ik nu toe ga geven hou ik er waarschijnlijk altijd last van dus MAMA IS DE BAAS! haha

groetjes debbie

dw

zo is dat maar mama’s kunne ook neit alles he
nou was jamie toen strakkies weer bezig met laten blijken dat hij geen zin had om zelf te spelen dus ben ik boven gaan poetsen en ik kom beneden …ligt hij ineens op zijn buik !!!
whaaaaaaaaaa ik ga zo door!

groetjes debbie

dw

Hier nog zo’n klein eigenwijs tutje! Loop ik de kamer uit, draait ze snel op haar buik en dan mopperen dat ze niet meer terugkan…
Nu ligt ze ook wat te jengelen in de box omdat ze langzaamaan honger krijgt en dus beziggehouden wil worden, maar ik typ mooi ff door, je hoort toch wel aan het huiltje of het menens is of niet.
Fijn dat het toch weer overal hetzelfde is

Groetjes,
Inge

Ik herken het helemaallll!!!
Noa is nu inmiddels een jaar, maar een kleine donderstraal hoor!!
Nu begint ze mij echt uit te testen, ook 's nachts!!
Gaat ze huilen of schreeuwen en dan loop ik ernaar toe en gaat ze lachen… :S

Ook als ze in de box staat en ik ga dan naar boven, is ze leuk aan het spelen, maar als ik dan terugkom kijkt ze me heel zielig aan en begint ze te schreeuwen om aandacht…
Dan loop ik naar de keuken of naar buiten en dan is het weer goed…

Maar leuk om te lezen dat het eigenlijk overal hetzelfde is…

Nicole & Noa