Sinds ik Play Dough klei heb gekocht, Fabienne zo rustig en lang aan het spelen is er mee dat ik af en toe moet gaan kijken of ze er nog wel is Ze vindt het helemaal geweldig en is er vol van … met een plastic mesje, rolletje, vormpjes is ze druk in de weer met al die kleurtjes. Dus behalve dat ik de Action leeg struin voor kleurboeken (niet aan te slepen) … kan ik ook de klei voorraad op peil gaan houden
Een echte crea bea in huis heb?
leuk is dat he!! Bo is er ook zo gek van, kan er uren mee spelen als het aan hem ligt. En tekenen en verfen ook!!
liefs woezel
Erg leuk, klei. Merel heeft voor haar verjaardag de kapsalon van Playdough gekregen. We hebben er nog niet mee gespeeld, maar ik denk dat ze het wel geweldig gaat vinden.
Groetjes Natasja
Dat lijkt me ook leuk zeg! de kapsalon … zal zo een googlen …
@woezel … vindt het wel een geklieder met dat klei, moet wel opletten dat Fabienne het niet overal mee naar toe sleept om bv aan papa te laten zien !!! Net vond ik klein in een slot wat papa aan het maken is !!!
Heb jij dat gedaan fabienne ?? Roze MAMMAAAAAA
hahahahaha, dat is hier ook zo hoor, maar bo mag alleen in de kinderstoel met de klei spelen (ik weet 3 jaar, en nog steeds ind e kidnerstoel hahaha) maar zo blijft hij wel rustig zitten, en daar gaat het mij om!
Die kapsolon is ook erg leuk.
Ik zit te denken omd ie voor izjn verjaardag te vragen. Als je namelijk aan bo vraagt, wat wil je later worden… Dan is zijn antwoord altijd kapper!! hahahaha, dan is hij op dat moment bv helemaal into brandweer, en dan vraag ik, wil je ater brandvweerman worden, zegt hij , nee, ik wil kapper worden!!! hahahahaha,dus ik dnek dat hij die kapsalon van play dough ook erg leuk gaat vinden, ben er echter nog wel even over aan het na denken, weet niet eens hoe duur dat is enzo.
liefs woezel
@woezel … Misschien is dit ook leuk. Was gisteren bij de DA drogist bij ons op het dorp en daar hadden ze van Play Dough een poppetje waar je klei in kunt stoppen, vervolgens druk je met een soort stampertje de klei door het lijfje van het poppetje en komen er (klei) haren uit het hoofd, uit de mond, het kostte maar 2,75 en ze vond het te gek !!! Was gewoon een klein cadeautje van mamma
resultaat was dat ik ze voor 20 uur niet naar bed kreeg! Zo leuk vond ze het, pappa KIJK, mamaaaaaa blauwe haruhhhhhh, kijk dan, kijk, kijk, kijk !!!
De prijs waard …