Een duowagen of een enkele met buggyboard?

Hallo iedereen

Ik ben helemaal gek van wandelen met de kleine. Kane is nu 15 maanden. Hij geniet in de kinderwagen. Nu krijg ik in oktober als alles goed gaat mijn tweede kindje. Ik ben erg aan het twijfelen wat ik moet doen wat de kinderwagen betreft. Moet ik een duowagen aanschaffen met babynestje of moet ik achter mijn quinny een buggyboard met zitje ( meeloopplankje ) aanschaffen voor kane?

Wat hebben jullie gedaan met twee jonge kids? ik denk namelijk dat kane nog te klein is om heel ver te wandelen.

groetjes Joyce

joyce Kurstjens-huber

Er lopen op dit moment nog 2 topics over duowagens. Zie o.a. hier:
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=21379

(Daar staat ook een link in naar een ander duowagentopic van een paar jaar terug.

Groetekes, Sje

Hallo,

wij hebben 2 zoontjes die 1 jaar en 9 maanden schelen, dus ook vrij kort op elkaar zijn gekomen. Ik heb ook heel lang zitten twijfelen wat te doen, duo wagen naast elkaar, of toch achter elkaar of idd. zo’n board .

De meningen zijn erg verdeeld, uiteindelijk hebben wij een duo wagen gekocht (via MP) naast elkaar met een baby nestje. EN ik heb er nog geen moment spijt van gehad! De wagen was zo licht en makkelijk te rijden, met zwenkwiel (hadden er eentje van Prenatal met 1 wiel voor)
HEt enige nadeel, is misschien dat je er niet iedere winkel in komt. De meeste wel hoor, maar niet allemaal.
En mijn oudste zoontje kon heerlijk zitten, als ie moe was, en ik heb hem erg lang
gebruikt, ze kunnen er nog in tot hun 4e ofzo.
Nu hebben wij hem inmiddels ook weer verkocht, hij was nog netjes onderhouden.

Ik zou wel gaan voor een wagen, zeker als je zoon/dochter moe is, dan kan hij niet ff uitrusten met zo’n board er voor.

Succes met de keuze

Groetjes, mama van 2 kids
(nu 5 en 3 jaar)

Hoi!
Ikzelf heb een duowagen aangeschaft… mijn dochter is 18 maand als de 2e komt. buggyboard vind ik persoonlijk niks. Je loopt er niet makkelijk achter en als de kleine geen zin heeft om te staan dan heb je een probleempje want dan kun je daar achter aan. Wij dus gekozen voor een duowagen, kan de oudste lopen als ze daar zin in heeft en als ze moe is kan ze lekker gaan zitten.
Succes met je keuze!
Groetjes nancy

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Hier ook een duowagen, en geen moment spijt van gehad.
Job is nu 3 en loopt wel steeds meer maar zit ook nog best veel in de wagen.
Het nadeel van een plankje lijkt me dat je er niet fatsoenlijk achter kunt lopen