Hoi, misschien praat ik voor mijn beurt, maar geloof niet dat wennetje er kwaad in zag dit te melden. Vind het niet leuk dat ze dan zo afgebrand word op horen zeggen.
De vraag van Judith was duidelijk.
quote:
De vraag is nu of ik Anna gewoon naar het kdv kan brengen of dat ik haar het beste thuis kan laten. Help…
gelukkig kan de huisartsenpost haar gerust stellen :
quote:
's Avonds laat heb ik toch maar even gebeld naar de huisartsen post en die zeiden heel stellig, met 31 weken is er GEEN risico meer voor het kindje.
Omdat ik mijn rust wel nodig heb en Anna zo graag naar het kdv wil, heb ik haar toch maar gebracht. Kan ik even op bed gaan liggen en mijn bekken rust gunnen!
en later reageert wennetje!
met
quote:
hoi ,
ik sprak laats een vriendin van mij en heel toevallig hadden wij het erover .
zij had met acht weken een miskraam gehad en de gyn waar zij onder behandeling was zei dat het er mee te maken kon hebben dat haar oudste de vijfde ziekte had.
wel wil ik erbij vermelden dat ik geen arts of wat dan ook ben (was dat maar zo) en dat het in een later stadium van de zwangerschap misschien geen kwaad kan maar bij haar zeiden ze dat dat de oorzaak was van haar miskraam.
groetjes
</BLOCKQUOTE id=quote>
niet gelijk zo veroordelend aub… we zijn er hier om elkaar te steunen.
En ik zie geen verkeerd woord in die reactie, alleen opbeurend, misschien onnodige info omda judith veel verder is in haar zwangerschap maar toch
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”