Een compiment van het cb!

Vandaag was het dan weer zo ver, Ruben moest vanmorgen naar het cb, en voor zijn derde prikje.

Hij woog 6500 gr en was 65 cm lang en de hoofdomtrek was 41,4 cm

Daarna meestal een gesprekje met de arts of wijkverpleging, dit maal de wijkverpleging, en daar kan ik het nou niet altijd zo goed mee vinden.

Maar we hebben de dagen even doorgenomen, wat er zoal gebeurt was.
en uiteindelijk zei ze: dat zie je nu niet vaak concuqente moeders, daar kunnen de sommige nog een voorbeeld aan nemen!
En ik moet zeggen om zoiets te horen doet je erg goed dus toen ik ook eenmaal buiten stond straalde ik ook van oor tot oor!

En toen was het tijd voor de prik, en Ruben zat mooi mee te kijken wat ze allemaal aan het doen was, en mamy keek maar even de andere kan op
Maar ook na deze prik geen kik en een grote lach, onvoorstelbaar als ik een prik moet hebben stel ik me ongeloofelijk aan, en hij zit daar mooi te lachen.
Heerlijk gewoon zo’n dappere vent, ben echt zo trots op hem!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Gewijzigd door - MJ op 13 Dec 2005 19:48:04

Ruben heeft tot nu toe nog geen last gehad van een prikje, het enige wat mij op viel is dat hij overdag wat vaster sliep.

Suc-6 met haar eerste prikje!

dat is hier dus ook het geval, elke keer hebben ze wel weer iets te klagen, dus je kan je voor stellen dat mijn mond even open viel van verbazing.

Maar ach…wie weet was ze wel niet helemaal lekker haahaha…en heeft ze de volgende keer wel weer iets te klagen