Een broertje erbij

hallo

een vraag
sinds ons zoontje geboren is is er met ons meisje van vier geen beginnen meer aan luistert niet doet alles wat nou net niet de bedoeling is
en ik maar corrigeren,maar helaas het werkt niet ,en ik weet dat het voor haar ook een hele verandering is maar pffff weet het af en toe niet meer
wil haar niet achter stoten mar ze zal toch moeten leren dat ze nu ook niet meer alleen is ,ze vind haar broertje echt het einde en zoent hem de het liefste de hele dag door helpt en kijkt ook graag als ik hem aan het verzorgen ben maar is zo klungelig opeens dat ze zich zelf steeds zeer doet
is er meschien nog iemand die dit kent ik neem aan dat dit een periode is die ook wel weer voorbij gaat als ze eens eenmaal gewend is maar wat tips zou ik erg op ptijs stellen
groetjes

anouk nelissen

het is ineens van alleen met mama en papa en nu hups broetje erbij,ineens gaat ff alle aandacht naar hem toe,terwijl je toch probeert har erbij te betrekken toch voelen kleintjes dat soms anders aan

het gaat wel weer over maar het is wel ff rot om maar te moeten blijven corrigeren,probeer consuqent te blijven en laat haar mee helpen met luier te verschonen,badje doen flesje als je dat geeft he…

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

he hoi

bedankt voor je reactie
het mooie is ze wil hem niet de fles geven em helpen in bad doen want ze kan er denk ik niet goed tegen als hij huilt dan maakt ze zich uit de voeten (hi hi )maar goed zal ook allemaal wel over gaan.
heb nu het probleem delano heeft moeite met poepen (heel zielig)
hebben al andere voeding gekocht maar helaas wil niet helpen laat hem nu maar eens ff huilen in bedje kan hem niet blijvn op pakken he
groetjes anouk

anouk nelissen