Een blauw badstof tutdoekje met een kopje erop


#1

een blauw badstof tutlapje met een kopje erop en een naam.
Ik ben opzoek naar een muisje. Je had in die tijd 2003 een tutlap met snuit en een met grote oortjes en 1 met kleine oortjes.
Ze werden in die tijd verkocht bij de Kruidvat en de Trekpleister ze zijn tot begin 2006 nog verkocht.
Ik heb er 5 liggen met een ander koppie als deze maar die zijn niet goed genoeg.
Ik zoek een ander exemplaar omdat hij hem 4 keer bijna is kwijt geweest, maar gelukkig steeds weer gevonden heeft.
Wie kan me helpen de naam is niet belangrijk.


#2

Hoi Bianca,

 

ik zag net jouw advertentie over het kruidvat tutdoekje. Onze zoon heeft vandaag dit doekje in de wc gegooid en voordat ik het kon pakken, doorgespoeld. Ik heb dus nu hetzelfde probleem als jij. Heb je toevallig al meerdere reacties gekregen, of er misschien eentje over.

 

Alsvast bedankt voor je reactie.

Groeten

Petra


#3

Hoi helaas heb ik nog geen reacties en over ook niet echt.
sorry, maar als ik reacties krijg laat ik eht je weten.


#4

Ik kan je dit tutje niet aanbieden want Menno heeft een ander kopje als jij wilt,wel ben ik geintreseerd in de andere tutdoekjes die je hebt zijn dat die van de kruidvat blauw(met of zonder naam)badstof,ik hoorde dat het niet de goede kopjes waren voor jou kind maar mijn kind maakt het niet uit wat voor koppie en wat voor naam als het maar die tut is,hij is niet meer te krijgen en ik wil er dolgraag een aantal van je over nemen ik ben er al lang naar op zoek want je kan ze niet meer krijgen.
De huidige tut is bijna aan het einde van zijn Latijn en de rest is ie kwijt geraakt in de loop van de tijd.
Je zou Menno er heel blij mee maken.

Groetje Tutlapje