Een beenhanger

hoi hoi allemaal,

ik ben hier net nieuw en heb meteen een vraag om raad, mijn dochtertje is 9,5 maand en is sinds 2 weken niet meer bij me weg te halen. Ze hangt echt letterlijk aan mijn been en ik weet niet zo goed hoe ik dit kan verbeteren, ik probeer meestal wat met haar te spelen om haar af te leiden maar dat gaat maar moeilijk het is wel zo dat ze op het moment haar eerste tandjes krijgt misschien is dat een oorzaak?? graag zou ik willen horen of jullie dit ook hebben en tips om er mee om te gaan, want na een dag mijn dochter van 10 kilo aan mijn been heb ik het wel een beetje gehad.

groetjes manon

Kan me meteen voorstellen dat het erg vermoeiend is. Misschien inderdaad door het krijgen van tandjes de oorzaak zou kunnen zijn. Ik denk dat het dan een beetje is alsof ze ziekjes zijn. dan willen ze ook bij mamma zijn. Succes hoor. Ow ja, Dentinox hielp hier erg goed voor het krijgen van tandjes.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

tja ditis ook heel lastig hoor, ik heb er zelf ook wel moeite mee gehad. het was of beethouden of huilen, en dan zit je binnen de kortste keren voor de hele dag met een kind op je schoot.

op een gegeven moment moet je toch even wat doen…
ik deed het meestal zo dat ik maar zei dat hij heel lief was en dat mama even gaat koken ( bv) en dat je daarna weer met hem bezig kan zijn. dan zette ik ze neer bij me in de buurt.
oke het krijsen wat daarop volgde was niet om aan te horen, maar ze moeten ( hoe jong ze ook zijn ) toch weten dat niet altijd alle aandacht voor hun is.

maar inderdaad het kan ook door de tandjes komen… ja zo blijf je voortdurend twijfelen he?

in ieder geval sterkte er mee hoor.

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

hai hai, zover ik weet krijgen ze dan net een sprongetje dat ze nog meer snappen dat mama weg kan gaan en daarom constant aan je been hangen. en niet zozeer door de tandjes, want dan huilen ze wat meer, maar zijn ze niet hangerig van ( in de vorm van aan je been )

bedankt voor jullie reactie, ik laat der nu ook wel even huilen af en toe als ik ergens mee bezig ben en probeer dan gewoon door te gaan, al vind ik het wel moeilijk. Ik ben blij te horen dat andere moeders dit ook hebben…dentinox had ik al geprobeerd maar als ik er al mee aankom dan zet ze het op het huilen, ik heb wel ontdekt dat sabbellen op komkommer erg goed werkt bij haar, puur toeval maar werkt wel!!