dag dames. ik ben even helemaal radeloos en heb geen kracht meer om een ander oplossing te vinden.
mijn probleem is als volgt:
mijn zoontje van 4 en half maanden heeft last van verborgen reflux. hiervoor gebruiken wij Zantac wat goed helpt. op advies gebruik ik ook een lange tijd nutriton. maar mijn geduld raakt een beetje op met dat ding.
dit zijn de problemen tijdens het drinken:
het wordt te dik en verstopt het speentje, kleine krijgt amper nutriton binnen waardoor hij alsnog gaat spugen.
ik heb Nutricia gebeld maar zelfs zij hebben totaal geen idee meer hoe ik dat ding nou moet mengen met de voeding om problemen te voorkomen. Dit zjin de manieren waarop ik het heb geprobeerd en geen enkele manier is tot nu toe geslaagd!
-
fles opwarmen, voeding en nutriton erin en schudden. Gevolg: hoop schuimlaag waardoor de kleine krampjes krijgt.
-
fles opwarmen, voeding en nutriton samen in een bakje mengen en dan pas in het fles doen en dan rollen tussen mijn handen. Gevolg: nutriton lost niet op er blijft een plak laag in de bodem liggen waardoor hij de laatste 60cc niet op krijgt en dan voeding tekort komt. hele dag huilen dus.
-
fles opwarmen, voeding erin doen dan rollen tussen de handen vervolgens nutriton toevoegen en dan weer rollen tussen de handen. Gevolg: zie 2. precies hetzelfde effect.
-
nutriton met water mengen in een apart bakje en deze met lepel geven aan de kleine voor en na de voeding. hij vind het zo vies dat ik het er niet in krijg. gevolg: onrustige baby die gewoon wil drinken.
Zoals jullie kunnen lezen ben ik helemaal ten einde raad! zonder nutriton kan het niet omdat hij dan veel gaat spugen. ik vraag me gewoon af of er niet een andere middel is die het spugen tegen gaat!
Wie o wie weet dat. zijn er mama’s die hetzelfde probleem hebben of ben ik toch echt de enige net zoals de Nutricia medewerker het aangeeft. ik word hier toch ontzettend onzeker van! aan de fles ligt het niet. ow niet te vergeten hij drinkt nutrilon forte. voor hongerige babys.
Please geef me raad…ik ben er echt kapot van…