Een activiteitenbord in box

hoi hoi…

stad en land afgezocht voor een leuke activiteiten center in de box… maar die moet wel aan wat eisen voldoen… zoals een spiegeltje eraan en liefst ook één waarvan het geluid het continu kan doen (zit knopje op achterkant). Maar … kan hem niet vinden…

wie heeft er een leuke activiteitencenter en waar kan ik die halen of bestellen? het spiegeltje vind ik erg belangrijk hier moet hij nl van het cb meer mee gaan oefenen… (om zichzelf te gaan leren kennen … spiegel om mijn kamer vindt hij geweldig) …
psst het is zo’n ding die aan de box rand bevestigd moet worden… weet niet of de titel juist is?!

Hoi
Ik zie ze wel eens op rommelmarkten liggen dan ding wat jij bedoelt. Zelf had ik detijds een activity center gekocht, zoene die je bevestigen kan op zoeen karretje waar ze later achter kunnen lopen om te leren lopen… Daar zat wel een spiegeltje aan achter zoeen deurtje wat je open kon klappen.Volgens mij bestaan ook van die blokjes waar een spiegeltje op zit. Ook had ik destijds zoeen activity deken met jungeldieren aan de boog hangen en daar hing ook een spiegeltje aan. Daar heeft ze heel vaak ondergelegen en het spiegeltje vond ze het interresantst. Misschien kan de eens op marktplaatsw kijhken. In de speelgoedwinkel zelf heb ik ze niet meer gezien dat ding wat jij bedoeld want ik was daar destijds ook heen op zoek toen nina nog baby was. groetjes chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 23 Dec 2008 12:17:25

Heeft Fisher Price ook niks??? Anders als je weet hoe het heet even googelen, dan kom je het misschien tegen.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Volgens mij hadden ze dat wel bij Toyrus en Bart Smit.

hoi!

wij hebben er eentje van fisher price gekocht, maar daar zit geen spiegeltje aan.
Vroeger wel, mn moeder had de oude van ons. Maar helaas ging dat ding stuk

Wij hebben er toen 1 gekregen(2de hands) van V-tech. maar daar was het spiegeltje al behoorlijk van bekrast. Bij haar speelkleed zat appart een spiegeltje met pluche rand en daar kijkt ze wel eens in.
Op rommelmarkten zie je idd ook vaak liggen en anders zou je er 1 kunnen kopen zonder spiegel en er apart een spiegeltje bij kunnen kopen.
Ik moet zeggen dat Quinty het leuker vindt om samen met haar voor de spiegel te gaan staan

[img]http://lilypie.com/pic/081009/l73P.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“60” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/CdX1p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Morgan heeft een spiegel in haar jungle. Helemaal niet meer aan gedacht tot net. Ze moet alleen op haar buik liggen en dat is voor haar goede training. Want ze vind buikliggen niet leuk.

Maar goed ze heeft net naar zichzelf liggen staren. Ze was zelfs even vergeten dat ze op haar buik lag. Pas toen haar armen onder haar vandaan zakte had ze het door

Groetjes,

Michèle

Ik wilde ook graag zo’n activiteitenbox met spiegeltje, maar kon die niet vinden. Nu heb ik er een maand geleden een van fisher price gekocht. Was bij de Bart Smit maar 20 eur. Er zit alleen geen spiegeltje op, maar die heb ik los gekocht. Heb van Vtech een babyspiegeltje gekocht. Voor 10 eur ook bij Bart Smit. Die kunnen ze zelf vasthouden en er zitten knopjes op waar geluid uit komt en dat speelt dan eventjes. Misschien voor jou ook een idee om het zo te doen.

Leuk is die jungle he Michelle. Tenminste volgens mij hebben we dezelfde. Een matje met boog en dan hangen er stoffen vlinders boven en een zebra (of tijgertje, in ieder geval zwart/wit) waar muziek uit komt. Tim vond het helemaal geweldig en heeft er een paar maanden heel veel plezier aan gehad. Als hij op zijn buik ligt dan zie je inderdaad een spiegeltje. Hij ligt er nu bijna niet meer op want hij is sinds een paar weken aan het omrollen van rug naar buik. Als we hem dus op zijn rug op het matje leggen dan draait hij al snel naar zijn buik. Dan komt hij dus naast het matje en wij hebben een tegelvloer dus dat is niet echt fijn voor hem.

Ja dat is dezelfde Sandra. Bij ons ligt ie alleen in de box dus als ze gaat rollen is dat geen probleem. Ook op de grond zou het kunnen, wij hebben laminaat. Ik laat haar alleen niet altijd op de grond spelen want wij hebben 6 katten en die willen dan steeds met haar spelen. Althans drie van hen. Dus als ze even rustig zelf wil spelen leg ik haar in de box. Daar gaan ze alleen kijken als ze huilt. Voor de kerst heb ik ook het regenwoud muziekmobiel gekocht. Op de creche vind ze dat helemaal fantastisch dus ben benieuwd hoe ze het thuis vind. Enne grote spiegels vind ze nog raar. Ze heeft wel door dat ze naar mij kan kijken via de spiegel of naar pappa, maar er is nog geen herkenning. In de jungle trouwens ook niet hoor. Maar ik weet niet met welke leeftijd dat komt.

Groetjes,

Michèle

Ja, in de box leggen is inderdaad ook een goed idee. Zeker met katten kan ik me voorstellen dat je haar niet op de vloer legt. Wij hebben als kraamkado een muziekmobiel voor boven de box gekregen en Tim vind die ook helemaal leuk. Alleen hebben we de mobiel een week geleden van de box af gehaald. Hij kan namelijk bij de diertjes komen en eerst keek hij er alleen maar naar, maar nu gaat hij er heel hard aan trekken. Het begon met de vlinders die hij van de jungle mat af trok, maar nu dus ook zijn mobiel. Zijn mobiel is natuurlijk wat steviger en de jungle is met klittenband.

Tim wordt over een paar dagen een half jaar, maar hij herkent zichzelf ook nog niet in de spiegel. Geloof dat dat met 8 maanden ofzo komt, maar dat weet ik niet zeker. Hij vind een spiegel wel erg leuk om in de spiegel te kijken, maar kijkt soms nog wel erg verbaasd.

Groetjes,
Sandra

Morgan keek heel boos naar zichzelf. Dat doet ze als ze dingen niet snapt. Ze heeft net zo’n frons als haar vader. Je moet ze eens tv zien kijken met zijn twee. En ja morgan is bijna 4 maanden maar slaat alleen nog maar. Sinds kort ook pas. Echt je moet eens weten hoe vaak ik de tijger hoor nu

Groetjes,

Michèle

Grappig is dat he, dat ze al zulke gezichtsuitdrukkingen hebben ondanks dat ze nog zo jong zijn. We hebben die mat gekocht voor Tim toen hij 3 maanden was. In het begin lag hij er alleen maar naar te kijken. Daarna ging hij er zelf steeds meer mee doen. Eerst af en toe een slinger tegen dat beestje. Maar dan ook echt heel onbewust en daarna gaan ze echt bewust met de vlinders en het muziekbeestje spelen. Dan hoef je inderdaad zelf niet meer tegen het beestje aan te slaan voor de muziek maar doen ze het zelf. Erg leuk om die vorderingen te zien.

Groetjes,
Sandra

Hier hetzelfde. Ze vond het drie keer niks alleen in die box. Mamma moest er steeds bij blijven. En nu kan ze het inderdaad allemaal zelf. Scheelt mamma ook weer. En met dat mobiel heb ik ook weer een beetje meer tijd om andere dingen te doen. Zeker met de afstandsbediening die erbij zit.

Groetjes,

Michèle

quote:
hoi hoi...

…ook één waarvan het geluid het continu kan doen (zit knopje op achterkant).

het spiegeltje vind ik erg belangrijk hier moet hij nl van het cb meer mee gaan oefenen… (om zichzelf te gaan leren kennen … spiegel om mijn kamer vindt hij geweldig) …

Dan lijkt een losse spiegel mij veel handiger dan een die op zo’n bord zit.

En waarom zou je het geluid continu aan willen hebben?
Wij zetten liever CD’s met kinderliedjes op, of, nog leuker:
www.kinderradio.nl

M.

ok ok … jullie hebben me overtuigd… én daar bijkomend er is geen activiteitenbord met spiegel meer verkrijgbaar…

dus nu in ieder geval het spiegeltje van V-tech aangeschaft … wat een leuk ding!

Ha ha ha ha dus Juriaan vind het wel wat??? Hier ligt er nu een de vlinders van der jungle uit te schelden. Vraag me af wat die beesten nu weer gedaan hebben.

Groetjes,

Michèle