Een 2ling!

Op 22 januari 2003 ben ik bevallen van een 2ling: 2 jongens...Ze waren echter wel 2 weken te  vroeg..... Toen ik hoorde dat ik zwanger was liep ik de hele tijd op roze wolkjes....Maarjah dat hebben wel meer zwangere vrouwen....:-)

Hallo allemaal

Dit verhaal hebben wel meer vrouwen (denk ik) meegemaakt. Ik ben op 22 januari bevallen van een 2ling: 2 jongens Tom en Jochem. Met een zeer voorspoedige zwangerschap... En ik was uitgerekend op 6 februari! wij blij en begonnen aan de babykamer netjes 2 bedjes 2 badjes 2 dezelfde beren een HELEBOEL kleertjes en ga zo maar door.... 

toen begon op de nacht van 21 op 22 januari de weeën. Het waren mijn eerste kinderen dus ik wist niet wat me te wachten stond.

De eerste weeën vielen wel mee maar het werd steeds heftiger en heftiger. Vet vermoeiend joh...:P
De verloskundige werd toen gebeld en kwam met het nieuws dat ik 9 centimeter ontsluiting had... Dus wij sprinten naar het ziekenhuis.

Daar bleek ik 10 centimeter ontsluiting te hebben en mocht gaan persen
Na 5 persweeën was de eerste er TOM en de tweede was er 2 minuten later JOCHEM.
Maar omdat ze ruim 2 weken te vroeg waren moesten ze op de afdeling neonatologie liggen maar daar ging het al erg snel heel goed met ze...

En nu zijn ze thuis en gaat het heel goed met ze!!

Hartelijke groeten Julia van Leeuwen

echo!!:

Hallo julia,

ik wens je veel suc6 met jullie 2ling....
wij hebben zelf 2 2lingen en het kan erg druk zijn :-)

groeten van Laura

ik heb hetzelfde mee gemaakt!!

Hallo julia,

ik ben laatst vader geworden van een 2ling.
bij ons zijn ze 4 weken te vroeg geboren en helaas is de ene daar
aan overleden.....

quirijn weijtmans