Eigenlijk moet ik pas zeggen he
6 jaar is nog niet heel veel
Maar het zijn wel mooie jaren
En ik weet wat ik aan hem heb
We hebben veel tegen slagen gehad
Justin veel ziek en Robin ook
Ik die soms zo rot in mijn vel(hoofd) zit en toch elke keer is er Ed weer die me steun in alles wat ik doe
Toppie dus
Gisteren waren we dus 6 jaar getrouwd niet echt geviert hoor maar wel een gebakje voor de kids mijn vriendin kan haar kleine ventje brengen want die zo komen slapen en mijn lieve Moeder is geweest en is ook blijven slapen
Nou dat met Emilian de kleine van 3 maanden was het gezellig de kleine boef slaapt altijd door behalve bij ons om 4 uur vanacht was het feest hahah
Dus maar een beetje voeding gegeven en lekker even bij me gelegt
Vanmorgen was het dus feest voor mijn mannetjes lekker gespeelt met oma waar ze zo blij mee zijn
Dus eigenlijk hebben we een top dag gehad
Zo wat een verhaal weer sorry meiden hahaha
Ed en ik al 6 jaar getrouwd zijn
Lees ik daar nou “Sorry”? Foei!!!
Meissie alleen maar fijn toch dat het mooie jaren zijn geweest tot nu toe en dat je daar je verhaal over kwijt wilt?! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum! Lekker van genieten!
Het was wel bloedheet toen jullie trouwden he?! Ik was die dag in ons nieuwe huis aan het werken en droop zo ongeveer het huis uit van het zweet.
Groetekes, Sje
Ja dat klopt Sje het was erg warm die dag
En ik weet nog de dagen erna was het regen dus het was geluk
En jaja ik weet geen sorry hahaha
als nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk .op naar de volgende jaren .
en heerlijk dat jullie hebben genoten van de dag
groetjes marielle mama van tanja
nog van harte gefeliciteerd met jullie 6 jarige huwlijksdag
en nog vele gelukkige jaren samen.
Groetjes Marianne mama van Ruben
Nog gefeliciteerd met jullie 6 jarig jubileum!
Ik moet m’n eerste nog vieren in september.
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob
" border=0>
hahaha het zou leuk zijn als je bij een 60 jarig huwelijk, dat ook nog gezellie zou posten hier. Gefeliciteerd meis en dus maar op naar de 60 jaren van een geweldig huwelijk.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!