Eczeem of iets anders?

Hebben jullie liefies ook wel last van uitslag/bultjes door het warme weer?

Gisteren zat Julians gezicht er helemaal onder, en ook achter zn oren, in zn nek en binnenkant ellebogen en knieholtes. Misschien reactie van zonnebrand? (ik heb Zwitsal Hydraterende Zonnespray 50+) Of gewoon door warmte/zweten?

Dag!

Ik denk dat het eerder door de warmte komt, maar het zou ook een reactie op de zon kunnen zijn. Een zonne-allergie die erg logisch is doordat er ineens wel heel veel felle zon is. Ik heb dat zelf gauw bij de eerste felle zon en gebruik hiervoor urtizon homeopatische korreltjes.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hey

Sarah heeft dat ook, denk ook dat het de warmte is. Warmte uitslag, noemde mijn moeder het.
Ze heeft het nl erg op haar rug, onder haar romper. Dus er komt niet eens zon.
Het is trouwens dezelfde kleur als haar huid, dus nier rood.

Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

Onze zoon heeft het ook sinds vandaag. Hij is niet in de zon geweest, maar toen ik vanmorgen terug kwam van het wandelen (hij lag in de kinderwagen met kap), zag ik het ineens.

Wat doen jullie ertegen? Hij heeft het tot nu toe alleen in zijn nek, in de plooien zeg maar.

Groetjes!

Ik heb mijn zoontje nog geen zonnecreme opgedaan, dus zal het bij hem waarschijnlijk van de warmte komen. Vandaag heeft hij alleen een romper aangehad en het wordt niet erger, gelukkig!

Joey heeft hier ook last van …alleen op zijn buikje …
Ik heb gisteravond na het wassen heel licht wat sudocreme (wondermiddel)erop gedaan en het verdween als sneeuw voor de zon vanmorgen was het weg.

Sneu he zo’n kleintje die last heeft van de warmte.
Succes allen.