Hallo allemaal,
Mijn oudste zoon, nu 4 jaar, had als baby erg last van eczeem. Wij konden er niet onderuit komen dat hij wel aan de hormoonzalf moest. Wij werden al door verwezen naar de dermatoloog met hem. Hij kreeg een hormoonzalf in combinatie met een ontstekingsremmer er in. Ondanks dat het troep is, was hij heel gauw schoon geworden van eczeem. Wat een verbetering. En sindsdien geen hormoonzalf gebruikt en als hij wat op de polsjes heeft dan vet ik het goed in. Zeker met dit weer.
Ik heb zelf ook altijd neutra; gebruikt om de kleertjes te wassen van ons en van hem. Daar zat ook een verbetering in.
Toen mijn zoon baby was, heb voor het in badje doen Zarqa gebruikt. Wat geweldig spul is dat. Het is speciaal voor jong en oud voor diegene die een droge huid, eczeem hebben. Ik zag bij mijn zoontje een verbetering in zijn huid.
Zarqa heeft ook speciale baby lijn. Van shampoo, haarlotion, babyolie en dergelijke. Je moet er wel wat voor betalen maar dan heb je ook wat. En je kunt er lang mee doen en je hoeft maar weinig te gebruiken.
Ik zou zeggen een echte aanrader. Kijk eventueel op hun site. www.zarqa.nl
Groetjes Jolanda.