Echte legpuzzel!


#1

Ben zo trots op ons ventje. Tot op een twee maand terug had hij nog geen interesse in puzzels. Af en toe deed hij het wel, maar om nou te zeggen dat hij het graag deed, nee dat deed hij niet. Had ook niet het idee dat hij het nou goed kon ofzo. Nou dat is helemaal omgeslagen!! Zodra hij een puzzel ziet, dan wordt hij helemaal enthousiast!! de grootste puzzel die we van hout hadden, (met knopjes) heeft 30 stukjes geloof ik (allemaal boerderij dieren) en dat gaat hem zo gemakkelijk af, dat ik dacht, wat nu? Dus had een woezel en pip puzzeldoos en een bumba puzzeldoos gekocht. die van woezel en pip zijn puzzels van 4 , 6, 9 en 16 stukjes. Dus steeds een stapje moeilijker en is officieel vanaf 3 jaar. Nou ik dacht van de week, ik wordt gek, hij knalt zo die puzzel van 9 stukjes in elkaar!!! Zonder pardon, en goed ook. Hji pakt dan een stukje, en kijkt waar die bij hoort (kijkt naar de vorm en ook een beetje naar de kleuren, dus het verhaal wat er verteld wordt op die puzen) en dan gaat hij proberen, en zegt dan past niet, deze past wel!! en legt hem hup , zo in elkaar!! een echte legpuzzel he!! Ben zo trots op hem!! Niet normaal meer!! De puzzel van 16 stukjes zijn nog net te meoilijk voor hem, maar vind dit al reuze knap!! Hij heeft ook jip en janneke puzzels van 16 stukjes, en dat gaat wel beter , denk dat die wat overzichterlijker zijn wat betreft de afbeelding die er dan op staat.
en hij kan ook al tellen, een beetje dan, of het was toeval hahahahahaha, we hadden een glazen weckpot, met 5 paas eitjes er in, ik zo tegen bo, hoeveel eitjes zitten er in, 5 zegt ie!!! hahahahaah slimkees
Nou genoeg opgeschept over mijn (slimme) ventje!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#2

Wat goed van Bo zeg! Hij is er vlot bij met puzzels maken!

Enne… Kon je niet slapen? Gezien het tijdstip…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#3

hahahahaha, nee zit in de nachtdienst, ik doe mijn schoonheidslaapje overdag!! hahahahahaha, en hij is er vlot bij ja, alhoewel volgens mij wel meer kindjes hier dit al doen toch? Heb dat al wel eens gelezen namelijk, of ze moeten houtenpuzzels bedoelen.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#4

Ik vind het knap! Erik interesseert zich nog steeds niet voor puzzels, komt misschien nog? In ieder geval top van Bo, logisch dat je trots bent!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

Super van Bo! En die van 16 stukjes zal dan ook vast niet lang meer duren En voor je het weet ligt er 1 van 32 stukjes Heel goed hoor

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

Morgan legt ze inderdaad ook allemaal zo. Kunnen ze lekker samen puzzelen woezel

Groetjes,

Michèle


#7

@Michele, dan moeten we maar naar een puzzel paradijs gaan op onze date!! hahahahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#8

Of puzzels meenemen want ik weet niet of er een puzzelparadijs is

Groetjes,

Michèle


#9

Heel erg goed hoor! Bij mij was het met Nikki juist andersom… die maakt met 2,5 jaar puzzels van 100 stukjes (ja, helemaal alleen…), maar een jaar later kon het haar niks meer interesseren…


#10

Wat goed van Bo!!!

Hier is Seth inderdaad ook regelmatig aan het puzzelen, die van 24 stukjes lukt hem nu ook.

Liefs, Anne


#11

Wat goed van Bo.

Ik had hier idd een tijdje geleden ook een topic over geopent. Tim vind puzzelen ook zo leuk en zit nu al legpuzzels van 36 stukjes te maken. Maar goed hij is ook wat ouder dan Bo. Maar het blijft knap van die kleintjes dat ze nu al legpuzzels maken.

Groetjes,
Sandra



#12

Knap hoor van Bo. Rens is er ook helemaal gek op. Die heeft ook zo’n grote boerderijdierenpuzzel en die maakt hij ook uit z’n hoofd. Van Bumba en van woezel en pip heeft hij die puzzels met 2 stukjes en die waren na een dag al niet interessant meer.
Had er helemaal nog niet bij stil gestaan dat Rens dan nu misschien ook wel aan een legpuzzel toe zou zijn.
Ga die morgen maar eens opzoeken, staan nog in de kast boven vanaf zijn verjaardag omdat hij daar toen nog niet aan toe was.
Morgen ga ik toch zijn speelgoed beneden uitzoeken want er moet het een en ander naar boven omdat de box weer naar beneden komt.
Misschien is het dan wel leuk voor hem om gelijk wat ander speelgoed beneden te zetten zodat hij niet het idee heeft dat hij alleen maar inlevert.
Maar pas 2 maanden met puzzelen bezig zijn en dan nu al 9 stukjes kunnen maken vind ik wel heel vlot van Bo hoor.

groetjes Ramona