Echt weer wat voor mij

vandaag toch nog maar even wat doen de deur gaat weer wat vaker open dus de lamelle (van dat gaas) weer gepakt en in bad gegooit om schoon te meken zodat ze schoon opgehangen kunnen worden. boodschappen doen films terug brengen en nog even langs het tuincentrum voor een nieuwe stok voor een schop die peet gesloopt heeft (is van de buurman dus tja)
loop dus door het tuincentrum en denk op eens aan de lammele die in bad liggen, dat op zich helemaal niet erg kunnen lekker weken maar wat nou het geval? de kraan stond nog aan. pffffffffffffffffffffffffffff
dus ik rennen naar huis gelukkig was peet er bij en is met jordy verder gaan winkelen ik rennen nou je wilt niet weten hoe mijn douche, keuken, en zelfs de schuur die er aan grenst er uit zag een water niet normaal potverdrie ik balen dacht een dagje rust te hebben nou niet dus door mijn eigen stomme fout natuurlijk je wilt niet weten wat voor woorden er door het huis vlogen maar goed dat jordy daar niks van begrijpt en er niet bij was…

hoe bedoel je dom blondje?
of toch hormonen neee daar mag ik niet alles op gooien…

pfffffffffff

is alles wel goed schoon nu zeker
hoezo vroege nesteldrang???

oooh muts toch
mag je toch blij zijn dat je badkamer beneden is

Kussies

Whahahahahaa
waterballet hihihi

Was juist wel leuk geweest voor jordy, had ie lekker met water kunnen spelen hihihi

Groetjes, en suc6 met opruimen, Els

jaaa precies erg he!!! wat een runt

je hormoontjes gaan goed he

potverdikke zeg,jij blij dat het beneden is allemaal.

maar je jkan nu zeggen dat het schoon is voor een tijdje

groetjes bianca

HEEE, dat is ook een idee zeg om lekker snel klaar te zijn met schoonmaken… na het badderen de boel even over laten lopen, trekker erdoor en klaar is Kees (of beter gezegd Marielle) en ondertussen hebben de kids natuurlijk dikke pret met bootjes en zo. Kan de kleine gelijk leren zwemmen…Sjonge, jonge, wat een voordelen!

Meid, je bent geen rund maar gewoon geniaal!

Groetjes van Marielle (die nog nesteldrang moet krijgen…) Daar ben ik nog banger voor dan voor de bevalling…voor de geboorte van Evianne stond ik jankend te dweilen…WHEEE, ik wil niet schoonmaken, ik wil gewoon mijn kindje…BOEHOEOEOEO…

Dat heb je he’? Als luie huisvrouw…als je dan eenmaal aan de slag gaat heb je gelijk een heeeleboel te doen.

Groetjes Marielle

Gewijzigd door - Marielle op 08 Apr 2002 23:35:41

Ohhh wast erg, dat zou nu ook wat voor mij zijn…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hahahahahahhahahaha.

Bij mij was het de bovenbuurman die dat voor mij deed, toen ik (bloed heet natuurlijk die dagen, boven de 30 graden), hartstikke superhoogzwanger van Lucas liep, en die buik was uiteraard enorm, kan ook niet anders he met een 12 ponder erin. Ikke ook boodschappen doen, lekker langzaam en log lopen. Kom ik thuis, hoor ik de brandweer b oven mijn hoofd roepen “Oh, ze komt er aan” en gestommel… Ieeeee, stond dus bij mij de boel blank, door de bovenbuurman. Geloof me, ik vond het NIET leuk. Veronica wel, vond het erg sensatie, al die politie en brandweermannen in huis…

liefs van Mo