Echt schandalig

vandaag is echt iets schandaligs gebeurt,

ik werd vandaag wakker en dacht nou ik blijf nog even liggen, ryan dacht dat waarschijnlijk ook want hem hoorde ik af en toe een geluid maken maar meer ook niet,
Tot op een gegeven moment ik dacht nou laat ik nu maar naar beneden gaan het zal wel al 10.00 zijn.

Ryan en ik naar beneden en ik kijk op de klok.
Is het gewoon al 15.30. hadden we heel de dag liggen slapen zonder iets te eten en drinken,
Ryan was helemaal doorgelekt en die moest ik even onder de douche zetten.
Ik voelde me gewoon schuldig maar ik moest ook weer lachen.
Hoe bedoel je we waren vermoeid hahahaa.

Zijn we lekker naar scheveningen gegaan en daarna weer naar huis (1.5 uur heen en terug ook weer 1.5 uur) maar het was de moeite waard.

zo dat moest ik even kwijt
hahahaha
als zoiets gebeurt is dat toch wel raar hoor

Lijkt me heerlijk om zo lang te slapen. Het langste wat ik op het moment slaap is 3 uurtjes achter elkaar!!!
Maar ja wat wil je met een baby in huis!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Jeetje dat is lang zeg hihi maar wel heerlijk!! ik snap dat je je schuldig voelt , maar hij was wel gaan gillen hoor als hij eruit wilde hihihi, Mijn langste uitslaap was 10.30 dat vond ik al behoooorlijk hihihi

ariette7jasmijn

OOOO wat zallig
Ik ben al blij als Robin tot 9 uur slaapt
Niet schuldig voelen hoor
Groetjes Heleen mama van Robin

oohh heerlijk en idd niet schuldig voelen jullie hadden het blijkbaar allebei hard nodig

ahahahahah hihihihh heerlijk ik mag al blij zijn dat tanja tot kwart over negen blijft leggen smorgens .enne geen schuld gevoel hoor

groetjes marielle mama van tanja

Jeetje das lekker zeg. Hahaha zou ik geeneens kunnen hihihi. Als ie echt niet meer moe was geweest had ie dat wel laten horen hoor. Evianne slaapt op dit moment tot 9.30 u ongeveer. ( ze slaapt altijd vanaf ongeveer 7.00 u bij ons effe )Hahaha ik ben al eerder wakker hoor ben het verleerd geloof ik.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

nou lekker dagje geslapen is ook lekker

groetjes ingrid