Echt heel trots op me meissie

Kaitlyn plast nu echt op de wc

we waren ff geleden al eens begonnen maar ze krijste gewoon alles bij elkaar dat we besloten om toch ff te wchten,want ja het moet geen trauma worden op de wc…

dus gisteren al ff zonder luier gelopen en ze wilde wel zitten maar niet plassen erop oke dan niet toch…

maar smiddags moesten we nog wat doen ja dan ff luier om he dat risico vind ik wel ff te groot…

vanmorgen zeg ik nu gaan we zonder luier en op de wc plassen zo gezegt zo gedaan

1e keer ging fout hele plas op de grond baalde wel maar goed kan er niet straffen he,daarna om de half uur op wc gedaan en ja hoor de eerste druppetjes kwamen en in toaal heb ze 3 keer goed geplast en heb stickers mogen plakken als ze er 10 heb mag ze een barbie kasteel die wilt ze zo graag,ze is helemaal trots nu en zegt ik nu niet meer baby he ik nu groot en mag naar de basis school hahhaha

dus nu goed volhouden,maar dat gaat nu wel lukken:D!:D!

Goed zo Kaitlyn!!!
Heel knap van je!

Stephan zegt de laatste paar dagen dat hij naar de wc wil omdat hij moet poepen.
Maar dan heeft hij het dus al in zijn luier gedaan
Herkenbaar bij iemand???
Het heeft dan toch geen nut meer om hem op de wc te zetten?
Of wel?
Soms denk ik dat hij graag op de wc wil omdat hij groot wil zijn en/of omdat hij het gewoon interessant vind.

Groetjes, mamma van Stephan

Hé, dat is wel een goed idee, om dan die luier leeg te schudden in de wc en te zeggen dat het daar hoort
En hij wil inderdaad érg graag op de wc zitten.
Zal het volgende keer meteen zo doen.
Thanx.

he goed hoor kaitlyn hele grote meid
lekker hoor niet zoveel luiers tanja is over dag zindelijk en soms snachts ook .maar bieb wat elly zei dee ik ook bij tanja als ze had gepoept gooide het gewoon in de wc. tanja neemt het nu heel erg serius want als ze buiten achter aan het spelen is en moet poepen of plassen doet ze gewoon de broek naar bennede en dan roep ze me mama tanja heeft gepoept nou lekker dan weer ze heeft het gelukkig maar een keer gedaan ik moet er wel om lachten hoor maar goed is het niet

groetjes marielle mama van tanja

Hahahaha!
Ja, zooooo kan het natuurlijk ook! Haha!
Zie het al voor me!
Nou, Steef heeft vandaag nog geen 1x zin gehad om naar de wc te gaan dus ik heb het nog niet kunnen uittesten.
Ik laat wel weten hoe hij reageerd dan! Haha!