Echt grote zus :)

Vanmiddag had ik echt geluk.
Zowel Danielle als Sanne hadden een goeie poepluier te gelijk .
eerst Danielle verschoon, beneden op de bank met een doek er op. en toen Sanne. Danielle zat er bij en gaf eerst de doekjes aan en toen ging ze ook de billen van Sanne afvegen. Ik kwam even niet meer bij.
Nog even wachten en Danielle kan de luier voortaan alleen verschonen van Sanne .
Lang leven grote zussen .

Groetjes Corina

hahah ja dat dacht ik ook maar mijn 9 jarige wilde van alles doen met har zusje maar luiers verschonen echttttttttttttt niet

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

O wat een lieve grote zus!
En zou dat even handig zijn… hoef jij nooit meer luiers te verschonen !
Schattig hoe zorgzaam ze met broertjes/zusjes of andere kindjes om kunnen gaan, wij hadden laatst een meisje van anderhalf te logeren, en Jasper wilde ook overal mee helpen, zelfs de sudo smeren… hihi!

Lekker genieten van die meiden!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hihi, wat lief!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

wat ontzettend lief zeg!

liefs,
Rinske

Haha leuk en lief he? En herkenbaar… ik had vanmiddag precies t zelfde! Onze jongste had gepoept en ik die beneden hier op de grond (op een zeiltje) verschonen. En ja hoor… de oudste (bijna 20 maanden) pakte ook en doekje en ging mee-poetsen op de billen van de jongste! Ik was er zo naar aant kijken dat ik niet oplette op de jongste: die kreeg t voor elkaar de luier te pakken en ermee te zwaaien. Juist … toen zat er poep aan haar beentje en mijn hand. Bah! Maar t was wel lollig!
Hihi en zo heb je wel meer acties: bijv de jongste bedolven onder t speelgoed! Of haar uit een tuitbeker drinken int mondje willen gieten, willen voeren met een lepeltje. Ze doen je na hè … lekker moederen over de jongste! Lief!!

Gewijzigd door - Domino op 18 Jan 2012 20:16:48

Leuk is dat he!

Luka wil ook altijd helpen met de luier van Jenthe, vaak heeft hij als sneller door dat ze gepeopt heeft dan ik. Dan roept hij:" Mama, Jenthe plakpoep! Bah! Ikke schone luier helpen?". Dan smelt je toch weg?