Echt geen zin!

Dames, heb getwijfeld of ik dit op het forum wilde zetten, maar de laatste keer deed michele zoiets eensgelijks en daar kwamen naar mijn idee best leuke reacties op dus vandaar hier; ik heb totaal geen libido! Al een paar maanden niet eigenlijk. Ik ben zo vaak moe, vind mijn werk niet zo leuk etc, dus zit natuurlijk niet zo lekker in mijn vel. Ik moet zeggen dat we ook al sinds mijn moeder er is niet in het zelfde bed slapen en mijn man voornamelijk 's avonds werkt en ik dus overdag, allemaal geen goede combinaties voor een goede relatie tussen de lakens. Nu is mijn moeder op rondreis en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt weet hoe ik het weer moet oppakken, stom he! Zit echt tussen mijn oren maar goed. Hoe begin ik daar weer aan?

hahahhaa ja das ook een beetje moeilijkmplannen dan, handig is misschien dan als jullie weer in 1 bed slapen hahahhahaaha

of een keer gezwellie samen onder de douche…komt meestal ook ’ gedonder van’ hahahahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

Een lekker rustig avondje samen plannen. Jada uit logeren? Geen idee of dat mogelijk is?
Dan lekker filmpie kijken met kaarsjes aan en lekker zwijmelen
Wij doen het de laatste tijd eigenlijk weer vaker haha, maar dat komt vast doordat ik zwanger ben Misschien is dat een idee Hahaha geintje hoor Succes ermee!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

J uit logeren lukt niet, maar misschien wel vroeg naar bed Bios & uit eten lijkt me ook wel wat, ohhh en nee zwangerschap is echt nog helemaal niet aan de orde, als het al ooit weer aan de orde komt! Wie weet krijg ik hem zo gek een hotelletje te boeken en dan kan de nanny gewoon bij J blijven en J kan dan mooi in d’r eigen bed slapen. Nou straks eens een balletje opgooien!

Hebben jullie geen twister Moet je dat eens naakt gaan spelen haha

hahahah goudvisje, fantastisch, je brengt me op een idee, we hebben idd twister, maar kan alleen in de huiskamer, en tussen Jada’s slaapkamer en de huiskamer zit maar 1 deur en ongeveer 5 meten! hahah nou dan moet het bed maar aan de kant! kom echt niet meer bij!

Ha ha ha dat Twister zie ik zelfs wel zitten… zeker omdat ik niet zo lenig ben moeten we dan zo in de knoop zitten

Maar hier maak ik soms maar gewoon zin. Meestal op een dag dat ik minder moe ben en dan begint het met ‘moeten’ en eindigt het wel met willen hoor. Was ook eentip hier, maar het is nog steeds niet wat het moet zijn. Hopelijk als bij mij de last van weten dat ik WW krijg of een andere baan heb ik weer wat rust krijg en zin

Groetjes,

Michèle

Haha ja je moet er wat op uitvinden he
En inderdaad ontspanning is wel de beste methode
Je kan ook gewoon beginnen met een lekkere massage met olie en dan eerst normale plekken en dan langzaamaan leuker maken

haha of je kijkt eerst naar een sexfilm
even zonder gein, als je moe bent is er idd weinig aan, als je dan al bezig bent en je bent zo moe kun je er nog niet echt van genieten.
ik zou ook gewoon een dagje voor jullie samen plannen, idd eerst lekker uit eten ofzo. trek lingerie aan dan zit de sfeer er wat meer in.
ik steek wel is kaarsjes aan op de slaapkamer, zet er wat lekkers neer enzo. en vaak door die sfeer is het dan wel errugg gezellig

hahaha o lachen dat twister, die heb ik ook hahaha

before you judge me, try hard to love me

Euh, dan ga ik toch maar niet op zoek naar een tweedehands Twister via Marktplaats. Wie weet wat daar allemaal al niet mee gedaan en op gebeurd is…

@ Freubeltje dat plastic is zo schoon ta wassen joh

Groetjes,

Michèle

@Bakmama: Nou ja zeg krijg jij ineens rare beelden over ons in je hoofd Dat hebben wij nog nooit gedaan hoor Was zomaar een ingeving
Wij zijn meer van het romantische

Nou bedankt voor jullie tips, ze waren iig succesvol! hahahahah

@ Malawimamajada… mojo gevonden???

Groetjes,

Michèle

quote:
Nou bedankt voor jullie tips, ze waren iig succesvol! hahahahah

hahaha wat heb je gedaan??? welke tip heb je gebruikt, twister? hehe!

plannen, gewoon straks je vent opbellen en zeggen, vent, het maakt me niet uit wat er gebeurt, maar vanavond gaan we het doen. Ondnaks dat dit wel een beetje raar is om zo te zeggen, zal hij het denk ik wel waarderen, want dan weet hij wat hij kan verwachten wanneer hij thuiskomt (extra spnning, extra leuk) en dan gewooon ook doen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Hahahah JA!

Ja twister of ja mojo gevonden

Groetjes,

Michèle

Hahahah nee twister heb ik niet gedaan! hahahah dat komt nog wel een keer! We zijn lekker uit eten geweest, samen in bad etc, was wel weer eens fijn om gewoon samen te zijn; zonder moeder, nanny, kind etc! Maar goed we hebben al gepraat, dat houden we er in!