Echt alles eten

Hallo allemaal,

Onze dochter is een erg goede eter, zelfs zo goed dat ze werkelijk al-les in haar mondje stopt en opeet. Van de beertjes die ze heeft trekt ze gewoon als het ware "de haren uit"en eet dan die draadjes op. Papier ook niet veilig de boekjes zijn ook al aangeknabbeld. Ik neem haar dit wel af, maar ja het zijn haar knuffels en boekjes, ook al zijn ze geschikt voor haar leeftijd.
Hoe hebben jullie dit gedaan, want ondertussen heeft ze volgens mij een garenbal in haar buik!

Groetjes Jeuly

Haha, erg herkenbaar allemaal, het is net of je onze dochter omschrijft! Maar ik denk dat het een fase is. Mijn dochter stopte ook werkelijk alles in haar mond, maar ik merk dat dat nu een stuk minder is.
Ik denk dat je er niet veel meer aan kunt doen dan idd afpakken (of ruilen voor iets wat niet eetbaar is).
Greotjes Nancy

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Hier ook zeer herkenbaar!

Heeft zo’n mooie muziekrups gekregen van Sint, zit ze alleen op zijn voelsprieten te kauwen…

Ik heb alles wat echt kwaad zou kunnen (waar bv nylon draadjes uitkomen) weggehaald. In zo;n rubber badboekje staan inmiddels al 6 prachtige tand afdrukjes. Nou ja, so be it.

Ze begint ook regelmatig aan de rand van de box of aan het blad van haar kinderstoel…

Vrees dat je er weinig aan kunt doen. Nee snappen de meeste van deze leeftijd nog niet

Haha schattig is dat hè, maar volgensmij hoort dat echt bij de leeftijd want babies voelen met hun mond wat voor matriaal het is en wat ze ermee kunnen. Ik denk niet dat ze het echt wil opeten… Joaquin heeft het ook heel erg gedaan maar nu begint het wat minder te worden met dingen in de mond stoppen. Hij schooit alleen wel om eten zoals een hondje haha komt echt bedelen als ik wat aan het eten ben, wie weet komt dat bij jou ook nog of doet ze dat al…bedelen? ach ik vind het wel schattig en Joaquin mag van mij alles proeven wat eetbaar is.

Groetjes!

ow hier zijn ook hele gammakranten verorbert…
blijken erg goed te smaken! het is inderdaad zo dat baby’s zeg maar voelen met hun mond,dus alles verdwijnt in die schuif hahaha! het is een fase het gaat wel over… dat ze echt alles eten, hier ook kattebrokken, en het liefst ook de kiezelstenen uit de tuin, ja je moet gewoon op blijven letten ! da’s het enige wat erop zit, maar het gaat over!
hier had ze ook boekkies voor haar leeftijd die zijn ook allemaal aangeknabbelt…

Zo grappig hoe jij dingen opschrijft sugars303 Bij ons ook toen der tijd: boekjes, kranten, tissues en hondenbrokken i.p.v. kattenbrokken (wij hebben alleen een hondje).
Boekjes e.d. zijn weer ‘veilig’ hij verscheurt ze alleen nog maar haha. Hondenbrokken echter moet ik nog steeds goed in de gaten houden!

Echt alles in de mond stoppen, die fase (idd) is hier alweer over gelukkig. Nu nog afkicken van de hondenbrokjes

ja hier is het ook wel redelijk over, het scheuren is nu ook favorieter…
en hier de kattebrokken vond ze waarschijnlijk minder smakelijk, maar nu wil ze nog wel eens haar voetje, in het drinkbakkie steken…gewoon voor de lol zeg maar… nieuwe fase zeg maar !