Echo

Ja, uhm,

Ik ben niet zwanger maar moet toch een echo laten doen.
Bij een inwendig onderzoek bij de huisarts ontdekte de HA dat mijn linker adnex (eierstok en eileider) gevoelig (lees pijnlijk) te zijn. En moet ik voor controle een echo laten maken.

Nu ben ik bekend met een vleesboom (myoom) in de baarmoeder, maar tijdens de zwangerschap konden ze die niet meer terugvinden.

Ik ga er maar vanuit dat alles goed gaat. Ben nog niet nerveus (slik, slik), maar dat komt denk ik nog wel, denk ik.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Spannende tijd voor je. Sterkte gewenst.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Hoi,

Ja, kan ik me wel voorstellen, dat dat spannend is!
Weet je al wanneer je voor de echo moet?

Sterkte in de tussentijd!

Groetjes, mamma van Stephan

sterkte meid kop op

groetjes marielle mama van tanja

Dat klinkt auw en dat klinkt eng. Hopelijk kun je snel op echo en weet je wat meer.

Sterkte!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Nou das afwachten dus joh, wanneer mag je gaan voor die echo ? Ga je toevallig in Weert, dan komen we elkaar misschien wel tegen want ik ga voor een echo de 21e. Maar ik hoop eigenlijk dat je eerder terecht kan hoor want anders moet je nog 2 weken wachten. Sterkte alvast in ieder geval, ik hoop met je dat alles goed gaat natuurlijk.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Spannend zeg
Heel veel sterkte
Groetjes van Heleen mama van Robin

spannend en sterkte

groetjes ingrid

sterkte

Bedankt allemaal,

Ik moet vandaag om 13:50 uur voor een echo. Helaas Astrid ik moet in Roermond zijn. En ja de 21e ben ik met vakantie.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Succes, en we horen het wel he

veel stertke vandaag met de echo

Hallo allemaal,

Pfff, de echo was helemaal oké! Mijn eierstokken zijn goed ook de linker. Mijn baarmoeder ziet er goed uit zelfs mijn vleesboom kunnen ze niet meer terug vinden. Mijn baarmoeder ligt netjes in positie.

Er viel meteen 10 kg van me af.

Bedankt allemaal voor jullie steun.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ooooh, wat een opluchting!!!
Fijn zeg!

Groetjes, mamma van Stephan

Ow wat heerlijk joh, 10 kilo ??? geintjuh hoor. Erg toppie dat alles er goed uit ziet joh !!!

fijn dat alles er goed uitzag

fijn! alles goed.

maar je had toch pijn eraan? of is dat inmiddels ook weer over? hoop het maar, dat zijn geen plekken om pijn te hebben lijkt me.

mo

Fijn dat het er goed uitzag.
Waar kwam die pijn vandaan?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)