hallo allemaal
Vandaag de echo. Het is niet zo positief als gehoopt…We kwamen binnen, en die echoscopiste ging kijken (inwendig brrr) Toen ze zei na een minuutje of 2: nee ik zie niks hoor, weet je wel zeker dat je zwanger bent?? Heb je wel een posi test gehad??? JA duhhhhh ik lig hier voor mijn plezier met mijn benen wijd… Stom mens… Afijn na nog ff zoeken vond ze een vrij groot vruchtzakje, duidelijk te zien, bovenaan mijn bm, volgens haar was het allemaal moeilijk omdat ik dik ben (HUH??? tis toch inwendig??? dan heb je toch geen last van vetkwabben of ligt dat aan mij) Maar je ligt daar met een ding tussen je benen en ik was best nerveus, dus alles ontging me een beetje. Paul en ik zagen gelijk een kloppend hartje, en zij zei ook, kijk een kloppend hartje, ik verstond dr niet goed dus vroeg: klopt t niet??? Nou zegt ze, ik zag t WEL kloppen…Na 1 minuut nog prutsen zei ze, kom maar over 10 dagen terug tis nog te onduidelijk, en ik zie ook geen hartje…Wel verdorie,dat zag ze toch wel? Nee hoor, kon ook de apparatuur zijn geweest… En meer duidelijkheid kregen we niet… Ben er een beetje ondersteboven van, echt veel geluk met medici heb ik niet geloof ik…
Erna naar de vroedvrouw geweest, dat was HEEL FIJN voor de verandering, ze was heel meedenkend en aardig wel nuchter maar daar is niks mis mee. Ze kon me weinig meer duidelijkheid over de echo geven want daar zat ze niet naast. En de echoscopiste had alleen maar opgeschreven dat t niet duidelijk was. Bloeddruk was prima, 7 buisjes bloed afgenomen en 3 juli terug voor een echo (augustus pas weer voor de vroedvrouw)
Toen kwamen we thuis, en het zat me allemaal een beetje hoog, dus na een half uurtje barst ik in tranen uit. Gaat Paul de onbegrijpende man uithangen, geeft geen troost niks…Pfffff toen had ik het helemaal gehad dus ook nog eens op paul lopen mopperen, alles is inmiddels weer redelijk goed…
Groetjes, Els