Echo van heupjes

Ik moet met Chris op 30 november naar het ziekenhuis om een echo te laten maken van zijn heupjes. De laatste keer bij het consultatieburo bleek dat zijn linker been wat strammer was dan zijn rechter en dat zijn bilnaad asymetrisch is.
Het kan zijn dat hij heupdisplexie heeft.Hoop het niet want dan heb ik en hij helemaal geen leven meer , meneer zit namelijk geen moment stil.

groetjes Bianca mama van Rick en Chris

o jee, help het je hopen dat het allemaal mee zal vallen.
zal in ieder geval voor je duimen.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Nee, ze hebben het niet opgemerkt de andere keren, toen was alles goed.
Maar ja ik zie wel, stuitligging kan wel lijden tot heupdysplasie.
Ik moet 6 december bij de orthopeed zijn om de uitslag te bespreken.

Hoi Bianca,

ik hoop dat je vandaag een goede uitslag hebt gehad. Mijn dochtertje heeft ook heupdysplasie. Ze is ook als stuit geboren. Mijn ziekenhuis maakte wel standaard bij stuit-baby’s foto’s met de vier maanden. Toen bleek dat Fenna haar heupjes niet goed waren. Ze heeft toen vier maanden een spreidbroekje gedragen. De eerste dag moest ze heel erg huilen en toen was het goed. Ik denk dat ik het veel erger vond dan zij. Met acht maanden waren haar heupjes goed en mocht het spreidbroekje af. Toen is ze als een speer met een inhaalrace begonnen. Dat ging echt heel snel en ze liep al met dertien maanden, dus daar heeft ze zeker geen achterstand mee opgelopen. Succes ermee!

Groetjes,
Susanne mama van Fenna

ben gisteren naar hetziekenhuis geweest, Chris vond het maar niks die echo, hij wurmden zich in allemaal bochten. en werd dus in de houtgreep gehouden. Volgens de echoscopist was het in zij ogen allemaal wel goed. Maar ja 6 dec. toch nog maar even naar de orthopeed

Nou das in elk geval toch tof nieuws. Succes