was goed, moet nog ff bellen naar kinderarts volgende week maar zag er goed uit
hihi kind 100% in orde op ecxseem na dan maar komt ook vast goed
Liefs tries
was goed, moet nog ff bellen naar kinderarts volgende week maar zag er goed uit
hihi kind 100% in orde op ecxseem na dan maar komt ook vast goed
Liefs tries
was een standaard procedure omdat hij een stuit kindje was
jaaaa heerlijk dat alles goed was nog ff af wachten wat de kinderarts zegt door de telefoon maar die andere arts zei dat het er goed uit zag
Liefs Tries
Gelukkig maar.
Daar komt dan toch ook meer bij kijken bij een stuitkindje. Dat wist ik niet. Weer wat geleerd
Groetjes Miriam
Vandaag ze heeft gebelt… alles was goed.
1 dingentje ff eerst door cb arts laten na kijken als het niet goed toch nog ff terug
komt jordy kon met 3 maanden al een beetje op zijn benen staan roy helemaal niet lijkt net of zijn spieren niet zo sterk zijn, ze zei al het hoeft niks te zijn hij kan daarin gewoon wat later zijn, maar wel ff naar laten kijken en als ik het niet vertrouwede moet ik komen…
dus laat er volgende week naar kijken even afwachten wat de cb arts zegt
Tries
hoi tries… tja, ik kan me voorstellen dat het cb er voor de zekerheid iets meer aandacht aan besteed. Da’s alleen maar goed, nietwaar? Bij Ian was dit ookj zo. Toen het cb arts dit zei, was ik erg nerveus, maar er bleek niets aan de hand. Hoop dat je binnenkort hetzelfde kan schrijven over Roy.
liefs, corrine
oeps ik heb het misschien ietrs zorgelijker overlaten komen dan dat het is, jordy was erg snel met staan die wilde met 3 maanden alleen maar staan namelijk, roy daar in tegen is al een heel ander kind veel rustiger en kijkt de wereld aan zo van jaja nou ik zie het wel, jordy was als baby al erg druk en wilde steeds iets nieuws en was het ook zo zat, roy dus totaal niet.
wat ik vroeg aan haar was of het normaal was dat roy zo slapjes doet met zijn benen als ik hem laat staan, dat kon ze zo niet zeggen dus ff naar laten kijken door de arts van het cb, vertrouwd die het niet dan gaat zei er naar kijken, maar er is op zich niks aan de hand hoor want schoppen kan ie heel goed hihi auwwwww, dus op zich lijkt het er op dat hij zo nodig niet hoeft te staan, alleen had ik zo iets van is dat normaal?
liefs Tries
ps godzeidank gaat het met de kinderen allemaal oke hihi