Echo gehad!

Vanmorgen heb ik de derde echo gehad. Alles was goed, alles zat er op en er aan, en het hartje klopt mooi! Geweldig om ons kleintje weer te zien, en wat een verschil al met de vorige echo’s! Hij of zij zwemt lekker rond in mijn buik en sparteld al flink met de armpjes
Ik ben ook gelijk bij de gynaecoloog geweest, en bloedruk en hb waren ook goed. Over twee weken moet ik mijn bloedsuikerspiegel laten testen en over drie weken weer controle, dan hoor ik dara de uitslag van. De vermoeidheid hoort gewoon bij de zwangerschap, dus daar moest ik maar gewoon aan toe geven…

Lilypie

Lilypie

kijk dat zijn de leuke berichten… geweldig enne ja dan de boel de boel maar even laten soms. Je werkt hard genoeg ook met het dragen van de uk.

Groetjes,

Michèle

He super! Dat is leuk he dat spartelen met armpjes en beentjes! Zijn inderdaad enorme verschillen verschillende echo s. Fijn te horen dat alles goed gaat.Ik kijk ook al naar mijn volgende echo uit maar ik moet nog wachten tot 18 augustus. groetjes chantal

Chantal

Superrr… wat komt het van de vorige keer dan weer terug hé… LEUK!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Goed zeg! Lekker genieten!

Groetekes, Sje

Ja super zeg dat het goed gaat
Geniet ervan meid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Heerlijk dat het goed gaat en indd de boe lde boel laten

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat super dat de echo goed was. Toch altijd weer fijn om die bevestiging te krijgen. Geniet ervan en hoe moeilijk het ook is, je kleine is belangrijker dan het huishouden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Wat fijn om te horen dat t zo goed gaat.
enne zoals de rest ook al gezegd heeft (ik zeg t lekker ook nog een keertje ) denk aan jezelf, luister naar je lichaam en neem je rust wanneer nodig!!

liefs,
Rinske

Wow, echt fijn! Ik vond die echo’s ook altijd geweldig. En zeker als je dan ziet en hoort dat het kindje het opperbest maakt! Ben je trouwens nog zo misselijk?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Super leuk!!
Ik kan me inderdaad nog goed herinneren, dat spartelen met de armen en benen, geweldig!!
Je kan dan gewoon al echt je eigen kindje zien, en er een idee bij vormen
Geniet ervan!
Liefs, Anne

Lilypie

Fijn dat het goed gaat!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja echt heel mooi hoor, om dat kleintje al zo actief bezig te zien, terwijl je nog niks voelt! Hij is 7,5 cm groot, haha! Maar het blijft bijzonder hoor, al heb ik met Joey en de eerste zwangerschap er bij al minstens zo’n 15 echo’s gehad, ik lig iedere keer weer met grote ogen te kijken
Met de misselijkheid valt wel te leven inmiddels. Ik weet gewoon dat ik 's morgens direct als ik beneden kom een groot glas water moet drinken, en die dan weer uitspuug, en dan valt het wel weer mee. Soms komt mijn eerste kopje koffie er nog uit, maar als ik 2 uur na het opstaan iets heb gegeten is het helemaal weer goed. Verder ben ik nog wel heel moe, maar daar geef ik nu ook gewoon aan toe. Mijn vriend heeft inmiddels ook vakantie, dus die kan lekker wat meer helpen in huis, en als Joey slaapt, ga ik ook even naar bed.

Lilypie

Lilypie

Ja! Die moeheid he? Dat is vermoeiend he? Met de zwangerschap van Nina had ik daar ook zo een last van! Ik slaap ook (als ik de kans ervoor krijg) meerdere malen per dag omdat ik het gewoonweg niet volhoud. Vandaag na een half uur strijken kon ik bijna niet meer op mijn benen staan zooooo moe was ik daarna. Normaal poets ik bijna mijn hele huis op maandag omdat ik dan Nina op kinderdagverblijf heb zitten. Ma dat zit er niet meer in verlopig…haha heb meer geslapen dan gepoetst.groetjes chantal

Chantal