E sportschoenen

Van Bo echt een koopje waren? Zoals al eerder vermeld hier, doen wij sinds kort aan peutergym, en ik vond dat hij dan ook wel sportschoentjes moest hebben, aangezien iedereen die aan heeft. Ik wilde niet echt duure, want ja, hij heet ze maar 1 keer in de week aan voor een uur. Dus ik naar scapino, en ik had een leuk paar gevonden voor 20 euro, en nog een schoenen mat voor sinterklaas om je schoen op te zetten, en bob de bouwer sokken erbij. Dus ik naar de kassa met BO, ja zegt die man, dat wordt dan 19,95, ik betalen, en dacht gelijk…hoe kan dit???
In de auto even gekeken, bleken de schoenen afgeprijst te zijn van 20, naar 2 euro!!! Gewoon 2 euro een nieuw paar schoenen !!! Wat zal papa trots op mama zijn!!! hahahahahahaha

liefs woezel

Zo hallo, 2 euro zeg!! Wat fijn is dat he als je het niet weet
Had laatst ook met een kledingsetje voor Sylvie, dat aardig wat kostte en bij de kassa ineens 20% er af terwijl het nergens stond vermeld, heerlijk is dat he

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

ja is echt een heerlijk gevoel als je opeens zo verrast wordt!! Echt 2 euro, daar kun je bij de bakker nog maar net een brood van kopen!! hahahahaha, of anderhalve pak vla!! (wel de dure variant vla natuurlijk)hahahaha, ben er echt onwijs blij mee, stom he, dat je om zoiets al mega blij kan zijn!! Maar goed, het is al een duure maand, bo jarig, neefje jarig, sinterklaas, bij beide opa en oma’s en hij krijgt ook nog eens appart van zijn verjaars kado, een nieuwe kinderkamer (nieuw bedje en kast en tafel met stoeltje om zijn kamer wat aan te kleden dan), wat wij aankomende week gaan kopen, dus dan is zoiets echt leuk!! hahahahaha

liefs woezel

Doe mij ook zo’n paar

Groetjes,

Michèle

Jeetje, waren het nikes of Adidas ?..Dan hol ik morgen ook naar Scapino!

Gr, Danielle

Goeie deal inderdaad!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers