Dylano zonder tut

is gaan slapen vanavond. Hij is vrij snel in slaap gevallen, ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Ik was het zo beu. Gisterochtend kwam ik op zijn kamer en jawel hoor weer tut kapot gebeten die massieve van diffrax, die heeft hij nog sneller kapot en dan een gewone zachte speen. René gistermiddag een nieuwe bibi mee laten brengen en kom vanmiddag op zijn kamer kapot . Ben er zo klaar mee dat ik gezegd heb dat hij geen nieuwe meer krijgt.

Nu duimen op een goede nacht.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik “duim” met je mee!

Oh spannend. Hier ook gezegd de een na laatste keer dat als ze der tul weer kapot bijt ze er geen meer krijgt. Laat ze nou niks meer kapot bijten

Groetjes,

Michèle

Snap ik volkomen, daar ben je een keer klaar mee. Hopelijk gaat het goed!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nog steeds stil hahahaha.

Liefs Michelle

groot gelijk heb je, die dingen zijnn nog duur ook in principe…zeker als je ze constant weer moet kopen.
Wat goed dat hij zo in slaap viel! laat hem rico is van zijn tut af blijven, die dokus pakt m stiekem elke keer en ik heb hem op de kledingkast moeten verstoppen
Ik duim met je mee hoor dat hij goed doorslaapt!

Op naar een rustige nacht!

Groetjes,
M

Supergoed van dylano , nu volhouden nog.

groetjes Ramona

Jullie duimen heeft geholpen, hij heeft perfect geslapen, nu hopen dat hij het volhoud

Liefs Michelle

wat top michelle! echt heel knap van Dylano! top ventje dat hij is!!
ik blijf duimen dat hij het volhoudt!

Super zeg!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Fijn zeg!

Groetjes,
M

Ik vind hem nu wel heel zielig hoor Hij ligt ziek in bed nu, heeft 3 keer overgegeven en zit geen actie in, geen koorts volgens mij (niet opgenomen) en hij vreg niet eens naar zijn tuttie.

Liefs Michelle

Wat goed zeg dat hij zo super heeft geslapen zonder speen. Hoop voor je dat dit zo blijft gaan, want dan komt hij er op een makkelijke manier vanaf. En idd wel heel sneu dat hij nu ziek is en niet eens om zijn speen vraagt.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

Ach gossie, beterschap voor Dylano!

Groetjes,
M

Beterschap voor dylano.

groetjes Ramona

Dank jullie wel, na de derde keer heeft hij niet meer overgegeven, echt topfit was hij nog niet maar wel meer actie als vanochtend.
Heb hem vandaag aan de droge beschuiten en yochurt gehouden.
Hij heeft van 12 tot 3 geslapen en lag er om half 7 weer in en we hebben hem niet meer gehoord. En weer zonder tut, ben zo trots op mijn mannetje, maar waar is mijn baby nou?

Liefs Michelle

Die was al langer weg Michelle, alleen door die tut leek het net alsof hij er nog was Nee, zonder gekheid: weer een stapje verder hè. Ze worden zo snel groot!

Groetjes,
M

Ik heb een geluk Mriek, hij praat nog niet dus toch nog een beetje baby

Nee zonder gekheid daar maak ik me intussen best zorgen om.

Liefs Michelle

@Michelle: wat goed dat ie het zo goed doet zonder tut!!! Ik ben heel trots op je Dylano!!! Nu nog lekker beter worden!!! Enne, over dat praten… ik zag toen Nikki op de psz zat en nog vele kindjes nu in mijn omgeveing die 3 jaar zijn en nog geen fatsoenlijk woord kunnen zeggen, maak je echt nog maar niet druk! De middelste van mijn zus weigerde gewoon te praten terwijl hij het wel kon! Toen hij 3 was, slingerde hij ineens volledige zinnen eruit!!!