Dylano weer naar de ha geweest

Nou we zijn vanochtend weer naar de ha geweest. Hij had droge hoest en lichte koorts en piepen. Ik zag al helemaal de mexicaanse griep voor me maar dat is gelukkig niet
Wat ik wel te horen kreeg maakte me ook niet echt vrolijk, hij heeft in ieder geval een luchtweginfectie, waar hij penceline voor gekregen heeft en er werd nu bijna met zekrheid vastgesteld dat hij licht astmatisch is. krijg je het vrolijke nieuws mee hij kan er nog over heen groeien. Ja dat weet ik zelf ook wle want is bij Madelon ook gebeurt, maar die was 3 toen ze het kreeg en met 7 ervan af.

Hij zit dus ook weer aan de ventolin.
En nu zijn we aan het kijken wat we doen, de vogel gaat sowieso weg, vloerbedekking hebben we alleen nog op onze slaapkamer en daar komt Dylano vrijwel nooit.
Maar me hondje!!! Die heb ik nu bijna 10 jaar en dat zou me hart toch wel breken als die weg moet
We hebben in ieder geval besloten dat hij veel vaker naar de trimmer gaat dus dat zijn haren kort blijven, maar als Dylano regelmatig terug aa nde ventolin moet gaat ook hij weg

Moest het even vertellen

Liefs Michelle

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/10/09/X48H.jpg" width=“60” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lbym.lilypie.com/wSANp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/10/09/YlRv.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/6lCfp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - mirema op 04 Nov 2009 19:17:50

dat is balen zeg
Maar je weet nu iig wat er aan de hand is en je kent het ook al lees ik van je dochter
Maar t blijft sneu Je wil toch dat je kind niets mankeert en het liefst geen medicijnen gebruikt
Hoop dat de hond kan blijven Maar als het echt niet gaat Tsja dan gaat je zoontje toch voor
Hoop dat dijlano snel opknapt
Sterkte

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Wat vervelend dat hij een infectie aan zijn luchtwegen heeft. Maar je zegt waarschijnlijk licht astmatisch, gaan ze dit nog verder onderzoeken?

Ik heb vanmiddag om 10 voor 3 een afspraak bij de huisarts voor Tim. Hij is al sinds donderdag heel erg aan het hoesten en sinds zaterdag ook koorts erbij. Varierend tussen 38,5 en 39,5! Hij is verder wel gewoon vrolijk, dus denk niet de mex. griep. Maar vanmorgen toch gebeld voor een afspraak, want ik vind het wel erg lang duren. Hij kijkt ook zo pijnlijk als hij moet hoesten. En hij komt moelijk in slaap, terwijl we hem normaal in bed leggen en niet meer horen. We horen hem zo hoesten in zijn bed, echt zo zielig.

Hoop voor je dat Dylano snel weer van de ventolin af is.

Beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Grote kans dat ie minder op de hond reageerd dan op de vogel. De veren van vogels zijn anders dan honden. Veel fijner. Net als bij katten. Dus ik zou het zeker even aankijken voordat je besluit om hem weg te doen.

Groetjes,

Michèle

Wat sneu. Ik hoop wel dat jullie je hondje kunnen houden.

Sterkte ermee en beterschap voor Dylano!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tim en Dylano kunnen elkaar een handje geven. Ben vanmiddag bij de huisarts geweest en hij heeft een infectie op zijn grote luchtwegen en bronchitus achtige verschijnselen. Mijn man had vroeger ook bronchitus en is daar uiteindelijk overheen gegroeid. We hebben een anti biotica kuur voor 7 dagen meegekregen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Oh sterkte meiden met jullie mannetjes, dat ze er maar snel weer bovenop zijn.

Groetjes,

Michèle

@Sandra

Tim ook al??
Dylano heeft indd ook een kuur voor 7 dagen 3 maal daags.

Dylano is verder gelukkig ook wel vrolijk maar is na een paar uit bed compleet op door het ademhalen. Je hoort hem echt piepen zo zielig. Vanvond 38.7 koorts met een hoop moeheid erbij dus dat viel me nog mee.

Ik hoop ook dat het hondje kan blijven maar de gezondhed van Dylano gaat voor.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@Sandra: ach gossie, ook al dus. Hopelijk slaat de kuur snel aan!

@Michelle: tuurlijk gaat de gezondheid van Dylano voor. Maar zou mooi zijn als het allebei kon toch? Én Dylano in goede gezondheid én het hondje dat kan blijven…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dat zou indd het fijnste zijn ja

Liefs Michelle

Dat dacht ik nou ook.
Hopelijk mag het zo zijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zo we hebben een goede nacht gehad, hij heeft aan een stuk doorgeslapen van half 7 tot kwart voor 7.
Ook het piepen is al minder. En er komt weer geluid uit. Gister hoorde je hem nog amper huilen als er iets was.
Dus hopelijk blijven we de goede kant weer op gaan.

@Sandra
Hoe is het met Tim?
En jij vroeg ook of ze dat verder onderzoeken die astma, maar dat kunnen ze pas met zekerhied vaststellen als ze 4 zijn. Maar bij een gewone luchtweginfectie is het hoesten en zo net wat Tim heeft, maar Dylano piept er dan gelijk bij. Om te weten hoe hij het voelt moet je zelf een paar minuten door een rietje in en uitademen, daar wordt je niet vrolijk van kan ik je zeggen
Je hoort hem echt moeite met ademen hebben, Dus vandaar die diagnose. En eczeem en astma gaan hand in hand. En dat heeft hij natuurlijk ook. Al ziet hij er op dit moment goed uit. Af en toe hier en daar een plekje.
We zijn vanmorgen naar de dermatoloog geweest en hoeven pas over een half jaar terug dus dat was goed nieuws. Ze zei wle van de winter zal het wel weer erger worden. Maar dan moet ik bellen en eerder terug.

Liefs Michelle

Met Tim gaat het een stuk beter. Wat zo’n anti biotica al niet kan doen. Na 5 dagen koorts heeft hij vandaag voor het eerst geen koorts meer. Ook zijn ademhaling is alweer iets beter. Nog wel erg brommend, rochelend en zagend, maar gelukkig al beter dan de afgelopen week. Ook Tim haalt beetje piepend adem, maar niet zo heel erg en bij Tim is het Bronchitus. Mijn man is daar op zijn 7e overheen gegroeid, dus hoop dat Tim er ook overheen groeid. Maar goed dit is de 2e keer dat hij een infectie heeft, dus valt mee. De eerste keer was hij een half jaar oud. Hij is nog wel erg moe, dus slaapt veel, maar goed dat is alleen maar goed.

Fijn om te horen dat het met Dylano ook de goede kant op gaat. Ook lekker dat je over een half jaar pas weer terug hoeft te komen bij de Dermatoloog.

Beterschap en ik hoop dat ze beide weer snel helemaal opgeknapt zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat Dylano zo goed heeft geslapen. En fijn dat de kuur zo snel aanslaat bij Tim.

Beterschap nog even, hopelijk snel weer helemaal 100% de oude!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje meiden wat ontzettend vervelend dat jullie mannetjes niet lekker zijn. Gelukkig gaat het weer een beetje beter. Heel veel beterschap.

En Michelle ik hoop dat Dylano en jullie hondje nog heel lang vriendjes blijven!!!

wat rot voor jullie michelle.
Ik vind het echt sneu… heb zelf ook heel lang chronische bronchitus gehad (weinig last meer van nu)
en heb paar keer tussen mijn 1ste en 2ejaar in het ziekenhuis gelegen met een dubbele longontsteking.
ik ben er gelukkig ook overheen gegroeit…tenminste zo ver dat mogelijk is dan. Ik snap dat je weet dat ie er overheen kan groeien, maar goed…om je mannetje elke keer zo te zien wordt je ook niet vrolijk van. wat rot voor m! verwen m maar lekker en een dikke kus van ons!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Inge zal ik doen.

@sann
Hebben ze nathan getest??? En zo ja wanneer.
want dat vind ik indd het moeilijkste, mijn dochter had het indd van de huisdieren, maar hoeft indd niet. En dan zul je zien dan doe je hem weg (voorlopig dus echt niet) en ligt het daar niet aan.

Liefs Michelle

@Sandra fijn dat het met Tim ook weer beter gaat. Hier ook geen koorts meer alleen wat verhoging. Zijn 4de kies is nu ook door dus daar kan de koorts ook vna gekomen zijn maar dat denk ik niet want dat hij bij de andere 3 ook niet alleen wat verhoging.

Liefs Michelle

Dylano gaat lekker snel he met zn gebit, haha.
Rico’s eerste kiesje is ook bijna doorgekomen (1 puntje dan)
wordt dat lastig? want ik vind dat hij het tot nu toe goed doet eigenlijk…op wat korter slapen na en wat sneller boos worden.
normaal bij een tandje is het zo als het ene stukje door is gaat het heel snel, en valt de pijn verder ook mee. is dit ook zo met kiesjes?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dylano heeft qua pijn ook niet zoveel last gehad van zijn kiesjes, hij heeft er nu 4. af en toe wat verhoging en veel heel veel kwijlen, veel meer dan met zijn tanden en constant dat prrrrfff. De klodders hangen aan zijn kin. Maar wat duurt dat lang eer ze er zijn. Hij had al vanaf 9 maanden die bobbles in zijn mond en die werden maar groter en groter. Nu zijn ze uiteindelijk allevier in een maand tijd doorgekomen dus 1 er week

Liefs Michelle