Zo we zijn vanmorgen naar het cb geweest en we kunnen er weer een half jaar tegenaan. Hij weegt nu 10.5 kilo en is 84 cm. Nog steeds een lange magere dus
Moet zeggen dat wij een heel fijn cb hebben want ze was vol lof over hem, want onze charmeur liet zijn mooie donkere kijkers weer glimmen en een constant een big smile en dan schijnen alle vrouwen te smelten inclusief mama
Blokjes stapelen, nou met veel moeite wou hij er wel een op de andere zetten en toen hij ze weer terug in het bakje
Toen kwam ze met een bal, waar hij anders gek op is maar niet denken dat hij hem pakt Maar ze zei ook hier doen ze toch nooit wat ze thuis doen. Is al oudere vrouw met veel begip.
Toen begon ze over het praten, dus ik dacht daar gaan we, maar nee hoor ze zei komt wel, ze vond hem echt een mannetje om te wachten tot hij de woorden perfect kan uitspreken en ze dus niet eerder te zeggen. Deed hij ook met papa en mama heeft hij vanaf het begin goed gezegd.
Hij was wel hel wijs voor zijn leeftijd omdat hij al heel veel lichaamsdelen aan kan wijzen en hoeven ze pas met 2 jaar te kunnnen, dus deze mama is helemaal trots
Ik kreeg wel het advies om 2 keer per dag te gaan poetsen omdat hij al bijna al zijn tanden heeft op 4 kiezen na, dat vond ik wel vroeg. Hij had trouwens een heel mooi gebit. Wow die vrouw kan bij mij niet meer stuk
Liefs Michelle