Dylano weer goedgekeurd:P

Zo we zijn vanmorgen naar het cb geweest en we kunnen er weer een half jaar tegenaan. Hij weegt nu 10.5 kilo en is 84 cm. Nog steeds een lange magere dus

Moet zeggen dat wij een heel fijn cb hebben want ze was vol lof over hem, want onze charmeur liet zijn mooie donkere kijkers weer glimmen en een constant een big smile en dan schijnen alle vrouwen te smelten inclusief mama

Blokjes stapelen, nou met veel moeite wou hij er wel een op de andere zetten en toen hij ze weer terug in het bakje

Toen kwam ze met een bal, waar hij anders gek op is maar niet denken dat hij hem pakt Maar ze zei ook hier doen ze toch nooit wat ze thuis doen. Is al oudere vrouw met veel begip.

Toen begon ze over het praten, dus ik dacht daar gaan we, maar nee hoor ze zei komt wel, ze vond hem echt een mannetje om te wachten tot hij de woorden perfect kan uitspreken en ze dus niet eerder te zeggen. Deed hij ook met papa en mama heeft hij vanaf het begin goed gezegd.
Hij was wel hel wijs voor zijn leeftijd omdat hij al heel veel lichaamsdelen aan kan wijzen en hoeven ze pas met 2 jaar te kunnnen, dus deze mama is helemaal trots

Ik kreeg wel het advies om 2 keer per dag te gaan poetsen omdat hij al bijna al zijn tanden heeft op 4 kiezen na, dat vond ik wel vroeg. Hij had trouwens een heel mooi gebit. Wow die vrouw kan bij mij niet meer stuk

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een fijn verhaal meid. Heerlijk, zo relaxed en vol lof. Trotse mama Michelle dus! Dat van dat poetsen wist ik niet, dat als ze bijna alle tanden al hebben dat je dan beter naar 2x per dag kan gaan. Ik dacht dat dat gewoon vanaf 2 jaar was. Dan zullen wij daar ook maar vast mee beginnen, Erik moet ook nog een paar kiezen en dan is z’n gebit compleet. Geniet lekker van je lange, magere, charmante zoon!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed zo Dylano!!
En mama natuurlijk supertrots!!!

Dani doet thuis ook altijd meer dan bij een ander. Ik denk omdat ze zich thuis toch het meest op hun gemak voelen en egrens anders toch eerst even moeten wennen.

Oh lekker he als het allemaal zo goed is. Ik heb nog steeds mijn 18 maanden oproep niet gehad, ze lopen dik drie maanden achter en ik moet maar wachten. Ach een voordeel kan ze alle kunstjes ook veilloos

Groetjes,

Michèle

Das gemeen Michèle

En Mriek ik dacht ook vanaf 2 jaar hoor. En 1 keer per dag vind Dylano wel goed mar of hij dat 2 keer ook gaat vinden??

Liefs Michelle

Fijn Michelle, dat hij weer helemaal goedgekeurd is!
Zal toch wel een opluchting zijn, en dan ook nog zoveel lof
Fijn hoor.

Liefs, Anne

Ik heb haar wel zelf even gewogen Michelle, ze weegt 13 kilo, maar eh de rest tja kan ik er wat aan doen dat dat bureau bij ons gerund wordt door slakken

Groetjes,

Michèle

haha nee ik snap het michelle
zo’n cb vrouw wil ik ook wel!

Hee maar wat goed van Dylano zeg!
echt super fijn!
het is inderdaad vanaf 2 jaar 2 keer poetsen he?
of idd als ze al hun tanden en kiezen hebben.
Ik twijfel nog steeds of rico nu wel of niet met zijn laatste kiezen bezig is.
maar aangezien hij een reflux kindje is (was) op vandaag na trouwens, hij had vanochtend 20 cc teveel melk gekregen, en vanmiddag appelsientje dus dat was niet echt oke…dus… ) En dat hij altijd door zijn mond ademt waardoor zijn tandjes uitdrogen, heeft ie nu al een wit vlekje op zijn tanden (weet niet of het er meerdere zijn kan er niet goed in kijken)
Daarom moet Rico binnenkort al naar de tandarts,
ik baal daar echt van maargoed dit kon niet voorkomen worden.

Was het een opluchting voor je over dat praten?
ik maak me stiekem nog steeds wel een beetje zorgen, ofja niet echt zorgen maar beetje jaloers dat heel veel kindjes het al wel kunnen
maar Wat ze zegt over Dylano’s praten klinkt eigenlijk heel erg logisch!

Over dat dingen aanwijzen aan het lichaam, Ik vind het echt knap van hem, idd zeker voor zijn leeftijd!
Rico kent oren neus mond,
zn handjes en zn plassertje hahaha. maargoed hij kent tenminste iets dus dat is al heel wat toch?!

Maargoed jij gaat dus vanaf morgen 2x daags poetsen?
Oh enne, wat is zijn lengte netjes!
is ie groter dan rico, dus Dylano zit over het gemiddelde met zijn lengte en eronder met zijn gewicht dan toch?
rico zat met zn lengte 1 puntje boven het gemiddelde en met zn gewicht 1 puntje eronder… maar goed we moeten 22 april geloof ik weer, dus dan kan ik hier meer duidelijkheid over geven!

Geef m maar een dikke kus van mij, want Dylano heeft het weer netjes gedaan!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Fijn he als alles goed is!

Aaron poetst smorgens zelf en ik savonds grondig en hij hoeft ook nog maar een paar kiezen en 1 hoektand.
Maarre…ahum…ff stoefen…aaron zei nog niks met anderhalf…maar kon wel aanwijzen waar ogen/neus/mond/oren/knie/been/arm/haar/hand/voet zat!
Dat is iets wat hij nog steeds feilloos weet te zeggen/aanwijzen.

Ik ben ook wel tevreden met ons CB…die pushen ook niet ergens mee ofzo.

Maar ja…Dylano is weer goed door de APK gekomen

Gr, Danielle

Wat fijn Micehlle dat Dylano weer door de APK gekomen is. Heerlijk dat ze ook zo vol lof over Dylano waren en nergens een probleem van maken. Ons CB is ook zo relaxed, echt heel erg fijn.

Haha Danielle, ik heb nog nooit van het woord stoefen gehoord !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat hij weer goed gekeurd is michelle. Ik vind het echt heel knap dat hij al zoveel lichaamsdelen kan aanwijzen. Rens kan dat echt nog niet. Die praat ook nog niet, zelfs geen pappa of mamma maar daar maakten ze hier op het cb ook geen probleem van hoor, hij is op het moment veel te druk met lopen, praten zal vast wel daarna komen. Was belangrijker dat ze taalbegrip hebben. Als je aan Dylano vraagt waar z’n haartjes zijn en hij wijst die aan dan heeft hij dus taalbegrip want hij begrijpt wat je vraagt van hem. Rens heeft dat met z’n jas, schoenen, muis , bal en de wekkeradio(die mag hij 's morgens altijd aandoen en dan gaat hij dansen)
Fijn hoor dat het zo goed ging. vooral ook omdat hij eerst niet goed genoeg groeide, dan blijft het toch een beetje spannend ieder keer denk ik.
Wij moeten nog even wachten, half juni zijn we weer aan de beurt hier krijg je met 18 maanden nog een afspraak en daarna gaan ze over op oproepen en dat schijnt ook een zooitje te zijn hier omdat er op het moment geen vaste verpleegkundige en arts zijn(heel handig maar niet heus) vorige keer had ik echt een ouwe tang was al even bang dat zij voor vast was maar dat was gelukkig niet zo.

gr Ramona

[img]http://lilypie.com/pic/2010/04/12/XaXw.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2f.lilypie.com/kLI6p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

@ Sandra: waar kom jij vandaan? stoefen…tja…gewoon opscheppen is da!

Gr, Danielle

Uit je zin kon ik idd opmaken dat het opscheppen betekend, maar ik ken dus het hele woord niet.

Zeker een brabants woord, want ik kom uit de Randstad

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Stoefen ken ik ook niet en ik ben 100% brabo hoor! haha.

Ik denk dat we het nog verder naar beneden in ons landje moeten zoeken! haha!

Groetjes
Margot

Ik als brabander ken stoefen weer wel

Inge hij zit indd met zijn lengte erboven en zijn gewicht eronder zoals gewoonlijk Maar heb het groeiboekje van Madelon terug gekeken en die was met 21 maanden pas 10,4 kilo en 84 cm. dus dat was helemaal een schrielkip Maar als ik de foto’s vergelijk leek Madelon toch dikker.

Echt opgelucht was ik niet over het praten omdat ik me er zelf niet druk over maak, maar was me al aan het voorbereiden dat ik hem moest gaan verdedigen
Zo moest hij ook met een bol gooien, normaal balfreak maar niet denken dat hij het deed

En ja ga morgen 2 keer per dag poetsen, kijken hoe hij dat vind

Liefs Michelle

Wat fijn dat je mannetje weer goed is gekeurd.

Ik heb eens in Mika’s groeiboekje gekeken.

Die was dan echt veelste zwaar.
Die was op 18 maanden 96 cm lang en 18 kilo.
Ik dacht toen dat het meeviel,
hij was dus bijna 8 kilo zwaarder dan Dylano,maar ook 12 cm langer,volgens mij mag je dan ook wel meer wegen toch?

Hier kregen we het advies om mvanaf 2 jaar 2x per dag te poetsen.
Dat doe ik dan ook vanaf zijn 2de.

Wel fijn dat je mannetje weer door de keuring is voor 6 maanden,hihi,kan die er weer tegenaan

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

oohhh hier dan wel een over ijverige moeder, poets al 2 keer per dag sinds ze 1 jaar is! hahahah Ja dat krijg je als je geen CB hebt! Ik heb ook geen idee wat normaal is mbt ontwikkeling etc! De verpleegkundige van het ziekenhuis doen 1 keer per jaar wegen, vit A geven en immunisatie (geen BMR) dus tja! Echt geen idee! is eigenlijk ook wel erg!

lekker hoor dat alles weer helemaal goed is.
moet zeggen dat het cb waar ik heen moet ook niet zo moeilijk doet, ben ik ook wel erg blij mee.
ik dacht eigenlijk ook pas met twee jaar het twee keer per dag poetsen, Lindsey moet alleen d’r achterste kiesjes nog. denk dat ik er ook maar mee ga beginnen dan.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Dylano is echt een lange dunne Fijn dat alles goed was.

Liefs

Inderdaad een lang palinkje! Maar is prima natuurlijk! Zijn jij en René ook lang en dun? Dylano weegt evenveel als Eva, maar zij is wel kleiner! Goed zeg, dat hij alles zo braaf deed en zelfs dingen kon aanwijzen! Eva weet wel neus en mond, maar ze kan dan rustig opeens naar haar oor wijzen. Maar zij heeft zeker dan ook taalgevoel, want ze snapt alles feilloos wat ik vraag. Neemt niet weg dat Dylano het goed heeft gedaan! Enne…wat zeiden ze op jouw cb van de fles/speen? Ook al doet Dylano het niet echt meer…heb je het wel nog over het drinken gehad?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker