Dylano vreselijk verwend is

Door zijn grote zus.
Mijn mannetje heeft een of rare groeispurt gemaakt (wat ikzelf niet zie) en alle kleren die ik nog geen anderhalve maand geleden had was te klein zucht. Gaat dus weer als nieuw weg

Dus Madelon dacht vandaag ik ga even met hem shoppen. Het mannetje heeft 7 nieuwe truien en een chique overhemd met stropdas voor de kerst en 3 broeken en schoenen gekregen.
Vorige week had mennertje ook al een jas van der gehad.

Zelf van de week 2 broeken en trui en 2 pyjama’s gekocht. Mag toch hopen dat hij nu de winter door komt

Toch af en toe wel makkelijk als je dochter kledinggek is.
Ach andere kindjes worden door opa en oma’s verwend. Dylano door zijn zus

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat lief van Madelon zeg. En leuk dat ze hem zelf meeneemt. Ja het gaat soms hard met die kleren he. En je betaald je er scheel aan. Gelukkig krijg ik best veel dat scheelt een hoop.

groetjes ramona

Ha ha ha vind ze het ook leuk om meisjes aan te kleden??? Ha ha ha geintje. Nee zonder dollen geweldig dat Madelon hem zo lekker verwend. Moet zeggen dat Dylano meer door zijn zus verwend wordt dan Morgan door der opa’s en oma’s

Groetjes,

Michèle

Wat fijn en gaaf dat Madelon dat doet! Het is Dylano (en jullie gegund).

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat heb je toch een lieve dochter! Super dat ze de rol als grote zus zo op zich neemt en dr broertje zo verwend!

Voel jij je intussen alweer wat beter?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@Michèle Meisjes aankleden vind ze nog veel leuker Heb je meer variatie in. Was wel zielig vanochted, hij had ee nieuwe trui aan (was ze nooi meer van tevoren) Binnen een kwartier was heel zijn gezicht en armen rood en vreselijk jeuken. Dus maar gauw een andere aangedaan (geen nieuwe ) en het begint al weer weg te trekken gelukkig. Dus die mag eerst in de was en dan hopen dat het niet meer is.

@Liske, ben nog snotverkouden maar de koorts is weg gelukkig.

Liefs Michelle

Oeh ah ja daar ga je nu ook niet meer vanuit dat je ze eerst moet wassen. Ik doe het inderdaad ook niet meer. Maar ach dan heeft ie weer wat in het vooruitschiet

Groetjes,

Michèle

Wat ontzettend lief van Madelon dat ze zoveel kleding voor Dylano gekocht heeft.

Ik heb de nare gewoonte nog steeds kleding eerst te wassen als ik ze gekocht heb. Denk dan altijd, je weet maar nooit wie ze in zijn handen gehad heeft of aangehad heeft.

Groetjes,
Sandra

Daar heb je ook wel weer gelijk in Sandra.

Nou de trui is gewassen en hangt te drogen dus van de week ff nieuwe poging om te kijken hoe hij er dan op reageert.

Liefs Michelle

Oh Dylano, wat heb jij een superlieve zus!!! Maar idd, er moet toch 1 verwenpersoon in zijn leventje zijn he hihi?! Super zeg, dat ze dat zo leuk vindt! Kun je nagaan, ík word er zelfs blij van hahaha!