is.
We hadden vandaag een rondleiding op zijn nieuwe school samen met nog 5 ouderparen waarvan 2 er ook hun kindje bij hadden. Eerste gedeelte was uitleg etc. Maar de kids hadden poppetjes en tekenspullen gekregen. Dat was leuk voor een kwartier maar toen niet meer natuurlijk. Wat ik wel slecht vond was dat wij koffie en thee kregen en de kids niets, dus Dylano zei al ik wil siroop hahah. Dus ik zeg nee jij krijgt wat thee van mama… Er stonden ook fruitschalen op tafel dus ging het ik wil een banaan, dus ik maar weer nee fruit eten we thuis.
Op een gegeven moment zijn Dylano en een ander meisje maar samen op de grond gaan spelen, pff ff rust hahaha.
Toen begon de rondleiding en meneer banjerde gewoon echt iedere klas binnen en wou elke keer gaan spelen Ook zei hij gewoon hallo tegen de andere kindjes. Als het zo blijft hoef ik me in iedere geval geen zorgen te maken
Morgen nog even op de psz vragen of die ook nog steeds achter het montessori staan en zoja dan gaat de inschrijving morgen ook gelijk de deur uit.
Liefs Michelle