Dylano totaal niet verlegen

is.
We hadden vandaag een rondleiding op zijn nieuwe school samen met nog 5 ouderparen waarvan 2 er ook hun kindje bij hadden. Eerste gedeelte was uitleg etc. Maar de kids hadden poppetjes en tekenspullen gekregen. Dat was leuk voor een kwartier maar toen niet meer natuurlijk. Wat ik wel slecht vond was dat wij koffie en thee kregen en de kids niets, dus Dylano zei al ik wil siroop hahah. Dus ik zeg nee jij krijgt wat thee van mama… Er stonden ook fruitschalen op tafel dus ging het ik wil een banaan, dus ik maar weer nee fruit eten we thuis.
Op een gegeven moment zijn Dylano en een ander meisje maar samen op de grond gaan spelen, pff ff rust hahaha.

Toen begon de rondleiding en meneer banjerde gewoon echt iedere klas binnen en wou elke keer gaan spelen Ook zei hij gewoon hallo tegen de andere kindjes. Als het zo blijft hoef ik me in iedere geval geen zorgen te maken

Morgen nog even op de psz vragen of die ook nog steeds achter het montessori staan en zoja dan gaat de inschrijving morgen ook gelijk de deur uit.

Liefs Michelle

Superfijn! En belachelijk dat de kids niets te drinken kregen…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Super dat zich op z’n gemak voelde. Dat gaat vast goedkomen.
Wel raar dat ze de kinderen géén drinken gaven reageerde ze nog toen hij om drinken vroeg?

Super dat zich op z’n gemak voelde. Dat gaat vast goedkomen.
Wel raar dat ze de kinderen géén drinken gaven reageerde ze nog toen hij om drinken vroeg?

Was indd belachelijk maar goed, hij zat er verder niet mee

De psz net gesproken en die vinden hem heel geschikt voor het montessori dus brief gaat vandaag de deur uit.
Hij zit trouwens ook op een montessori psz dus hij kent het principe.

Liefs Michelle

Fijn dat het zo leuk was op school!
Je gevoel is toch erg belangrijk
En als ze hem op de psz ook geschikt vinden voor dat onderwijs, dan is de keuze makkelijk.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

haha dat scheelt alweer he! hij zal zich daar straks wel vermaken dus, fijn om te horen! kregen de kids niets nee? dat vind ik ook wel apart ja… maargoed verder zit t wel goed dus daar?

Ikzelf kon/ken de school al want ik heb er voor Dylano’s geboorte 3 jaar gewerkt als tso medewerker. En dat was ook het eerste wat er gevraagd werd, kom jij dan ook weer hier werken Toch een teken dat ze tevreden waren

Liefs Michelle