Dylano geen fles meer heeft

Dylano is momenteel totaal niet blij met mama. Ik zag gistermorgen dat hij van zijn fles de speen kapot het gebeten (net als zijn tutten iedere keer), dus ik heb gelijk die fles in de vuilnisbak gegooid. Hij had dezelfde nog een keer in de andere kleur dus denk die check ik ook maar even, en ja hoor zelfde verhaal, dus ook weg. En toen heb ik hem even duidelijk gezegd, jij bijt ze kapot dus je krijgt geen nieuwe meer. Dus vanaf gisterochtend drinkt hij uit een sportfles en tuitbeker zonder antilek

Vanochtend weigerde hij in eerste instantie te drinken, maar koos toch maar eieren voor zijn geld
Heb wel het idee dat hij nu minder drinkt.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat goed dat hij niet meer uit flessen drinkt. Hihi hij zal je idd nu wel even heel gemeen vinden, maar uiteindelijk gaat hij echt wel drinken. Goed van je hoor, want het zal best even moeilijk zijn. Maar de aanhouder wint

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

TOPPIE…!!

En … hoeveel drinkt hij nu dan ongeveer per dag?

Hier begon ie ook minder te drinken toen ie gestopt is met zn flesje maar moet zeggen als ze het eenmaal goed onder de knie hebben (drinken uit gewone beker of tuitbeker) dan gaat dat weer helemaal goedkomen hoor!
Mist ie zn flesje erg of valt het wel mee?

Groetjes!

Hij heeft vandaag 2 1/2 beker op ongeveer das ongeveer 300 cc normal dronk hij het dubbele.
Bij zijn pap zit ook nog 200 cc dus het is wel genoeg denk ik, maar is zo vreemd. Na het eten vanavond heeft hij ook maar 2 of 3 slokjes op, normaal 150 cc.
Maar ben niet van plan toe te geven

@mamaboy
Als ik met een beker aankom krijg ik echt zo’n vuile blik van tjonge komt ze weer met dat stomme ding

Liefs Michelle

hahahaha ja t is ook wel een stukje moeilijker voor hem nu, dan toen ie nog lekker aan zn flesje kon tutten komt wel goed!
En wilde je ook nog even zeggen ze krijgen ook nog vocht binnen van het voedsel dat ze door de dag heen eten… dus uitdrogen zal ie vast niet
Volhouden he? maar dat lukt jou wel zo te horen

Groetjes!

Oh goed zeg, misschien is dit ook wel de tip voor Rainbow. Enne vuile blikken zul je later ook nog wel krijgen michelle en dan gaat het niet om een fles of misschien ook wel

Groetjes,

Michèle

Oef, succes meid! Maar je gaat dit winnen hoor, pech voor Dylano.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed van je!!
Hier heb ik ook altijd gezegd als hij ze kapot gaat bijten is het afgelopen.
En ik loop al een tijdje met het idee eens in een gewone beker te proberen.
Misschien maar gewoon gaan doen. Even nadenken waar ik aan begin, hoor het graag van je

Liefs, Anne

Hij is het er nog steeds niet me eens
Jammer dan, mama wint (hoop ik)

De eerste anderhalve beker vind hij goed en dan steeds minder

Liefs Michelle

@Michèle

Die vuile blikken lig ik ook echt niet wakker van, die heb ik er al zo veel gekregen van Madelon, dus dat ben ik wel gewend

Liefs Michelle

Fijn dat hij in ieder geval al 1,5 beker opheeft. Aangezien hij er eerst helemaal niets uit wilde drinken is dit al een goede vooruitgang

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Hij heeft er vandaag bij elkaar wel 3 1/2 op denk ik, maar vind dat hij zo weinig plast

Zal wel zijn omdat je er nu op let

Liefs Michelle

Hier drinkt Jurian uit een beker met rietje van difrax. Weet niet of je die ken? Er kan niet zo heel veel in…

Hij drinkt er 's morgens 1 leeg en smiddags nog 1. Verder niet… Dus denk dat hij minder drinkt dan Dylano?! Wel drinkt hij ook bij het brood smorgens/smiddags melk.

haha wat goed
hoevaak dronk hij nog uit een zuigflesje?
rico drinkt s’ochtends melk eruit en s’avonds nu roosvicee(nogmaals 10000x dank) en s’middags drinkt hij 2x uit zijn rietjesbeker wat overigens zonder problemen gaat.
hopelijk vergeeft hij het je snel hahaha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@Inge
Hij dronk alles nog uit de fles

In de beker van Dylano kan 200 cc en doe er 150 in.
Dus hij drinkt wle genoeg maar de fles tutte zo makkelijk weg waarschijnlijk. Toen kwam hij ook zelf om drinken vragen, doet hij tot nu toe nog niet

Liefs Michelle

Michelle wat goed dat hij niet meer uit de fles drinkt
als ze dorst heben drinken ze vanzelf wel meer hoor

Denk dat ik ht gevonden heb, vanochtend ging er weer niets in bijna en maar weer een andere tuitbeker geprobeerd. was een antilek dus kreeg hij amper wat uit. Dus ik op een geven oment de deksel eraf gehaald en hij had hem binnen 10 minuten leeg, dus denk dat hij een gewone beker wil Straks weer maar proberen

Liefs Michelle