ziek zijn
Mijnarme mannetje heft het weer aardig te pakken bah. Vanmiddag is papa nog even met hem naar de ha geweest na eerst tegen 12 uur gebeld te hebben. Hij piept weer als een gek. Dus moesten we een keer ventolin puffen en dan om 2 uur terugbellen. Nou weten we allemaal dat 1 ker puffen niet werkt Hij had intussen ook weer koorts dus papa terug gebeld (lig zelf met dezelfde symptonen op bed) moest hij om 10 over half 3 komen.
Longen zitten vol slijm en een beginnende oorontsteking. Dus heel het rataplan komt weer tevoorschijn.
3 keer per dag hoestdrank, ieder uur zout spuiten en 4 keer per dag puffen en 3 keer per dag zetpil dan moet het maandag een stuk beter zijn anders terugkomen.
Heb ik zelf de ha nog terug gebeld want hij moest voordat hij vanavond na bed ging (half 7 vanmiddag amper geslapen nl) nog 3 keer ventolin hebben.Denk dat ga ik toch maar even na vragen, de assitent vond het ook vreemd die ging het geijk aan de ha vragen maar het was echt zo. Maar hij wou hem gelijk even een goede stoot geven dus het moest echt.
Voel me wel vreselijk schuldig zeg dat ik zelf ook ziek op bed lig en er nu niet kan zijn voor me ventje. Maar papa was vrij en Madelon ook en af en toe komt hij op bezoek bij mij in de slaapkamer
Liefs Michelle