Dylano en ik samen

ziek zijn
Mijnarme mannetje heft het weer aardig te pakken bah. Vanmiddag is papa nog even met hem naar de ha geweest na eerst tegen 12 uur gebeld te hebben. Hij piept weer als een gek. Dus moesten we een keer ventolin puffen en dan om 2 uur terugbellen. Nou weten we allemaal dat 1 ker puffen niet werkt Hij had intussen ook weer koorts dus papa terug gebeld (lig zelf met dezelfde symptonen op bed) moest hij om 10 over half 3 komen.

Longen zitten vol slijm en een beginnende oorontsteking. Dus heel het rataplan komt weer tevoorschijn.
3 keer per dag hoestdrank, ieder uur zout spuiten en 4 keer per dag puffen en 3 keer per dag zetpil dan moet het maandag een stuk beter zijn anders terugkomen.

Heb ik zelf de ha nog terug gebeld want hij moest voordat hij vanavond na bed ging (half 7 vanmiddag amper geslapen nl) nog 3 keer ventolin hebben.Denk dat ga ik toch maar even na vragen, de assitent vond het ook vreemd die ging het geijk aan de ha vragen maar het was echt zo. Maar hij wou hem gelijk even een goede stoot geven dus het moest echt.

Voel me wel vreselijk schuldig zeg dat ik zelf ook ziek op bed lig en er nu niet kan zijn voor me ventje. Maar papa was vrij en Madelon ook en af en toe komt hij op bezoek bij mij in de slaapkamer

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

och jeetje, en dan ook nog allebei tegelijk,
hopen dat de medicijnen helpen en dat die goede stoot Delano veel goeds doet ^^

Veel beterschap van ons iniedergeval ^^ en zelf ook voldoende rust nemen gelukkig zijn Madelon en je man er ook nog voor je scheelt weer een heel eind.

Jeetje, de hele apotheek is tevoorschijn gehaald. Wat sneu voor Dylano. Beterschap voor hem. En voor jou uiteraard ook, wat ontzettend balen dat jij ook zo ziek bent. Logisch dat je je rot voelt, maar Dylano heeft gelukkig een lieve papa en zus en zij zullen vast ook heel lief voor hem zijn. Knuffel meis!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

He bag, wat vervelend voor jullie allebei.
Heel veel beterschap beide.

Gr Patries

Wat vervelend dat jullie beide ziek zijn.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

He gat wat naar voor jullie beide, hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt.

Groetjes,

Michèle

Het gaat weer en beetje beter met ons. Ik heb alleen nog verhoging en veel gesnotter ed en moe pf. Dylano was vanochtend koortsvrij 36.8 maar net met naar bed gaan 38.1 maar dat is al minder als gister rond dezelfde tijd. Het piepen is al bijna weg maar je hoort hem nog wel vreselijk reutelen.

Pff ieder uur zout spuiten wat is een uur dan gauw voorbij Nu vind hij het gelukkig geen drama dat geluk hebben we

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Fijn dat het een pietsie beter met jullie gaat!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers