Dylano eindelijk loopt!

Na lang lang wachten, vooral omdat hij met 9 maanden al langs de tafels en zo liep, is hij gisteren na af en toe een paar stappen, eindelijk gaan lopen. En hoe snel dat dan gaat, vandaag zag het er al een stuk soepeler uit als gisteren. Het zat er allang aan te komen, maar ik denk doordat hij van de week ook 3 hoektanden heeft gekregen, dat dat het toch even tegen heeft gehouden.

ben zo trots, maar wat is hij dan opeens groot!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Goed zo Dylano, lekker stappe enne mamma lekker laten lopen. Goed gedaan knul.

enne ja erg he Michelle. Het zijn nu echte minimensjes Vanavond had ik peultjes schoongemaakt en morgan wilde me helpen. Dus ik heb haar het pannetje gegeven en gezegd geef maar aan pappa. Liep ze heel trots met het pannetje naar de keuken en tatta tatta roepen zodat Mervin maar zou kijken.

Groetjes,

Michèle

Wat super goed van dylano! Kan je lekker achter hem aan hollen

liefs

Wat goed!!! Wat een prachtig gezicht is het he als ze lopen. Ik vind het zo mooi!!! Snap dat je super trots bent! Geniet er lekker van meid!

Joehoe!!! Goed van je kleine vent, die nu ineens niet zo klein meer is…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Cool! Dat ziet er zo leuk uit he? Eva liep vorige week als een robot, maar wel helemaal los. Nu vertikt ze het inmiddels weer! Dylano heeft zeker zitten bellen met Eef en gezegd dat het héél leuk is om eerst te gaan lopen en om daarna weer vrolijk op je kont te blijven zitten!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja ze zijn dan indd groot ineens. Was ik vergeten

oei dat zal Dylano toch niet gedaan hebben rainbow?? Zal hem morgen even toespreken

Liefs Michelle

Wat ontzettend knap van Dylano dat hij nu loopt. Ja dan zijn ze ineens echt groot he!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wat leuk!!
Geniet er maar van!
Liefs, Anne

[img]http://lb2f.lilypie.com/DxPKp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

En wat zijn ze dan ook trots op zichzelf he. Net als papa en mama.

Goed hoor.

groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

en michelle heeft ie eef gesproken??

Groetjes,

Michèle

Nee volgens Dylano heeft hij niets gezegd. Hij wil wel tegen Eva zeggen dat lopen leuker is als kruipen, want je ziet veel meer, dan als je kruipt

Liefs Michelle

Yeah! Wat goed van Dylano! Succes met achter hem aanlopen

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Wat ontzettend goed van Dylano. Wat worden ze nu snel groot he? Idd succes met er achter aan rennen.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Het lijkt wel op er met het lopen ook gelijk meer streken komen zeg, loop er dus echt een hele dag achteraan hahahaha. Je zou zeggen de plekken waar hij nu komt kwam hij toen ook en kon er ook bij want hij kon staan tenslotte, maar hij heeft gewoon besloten ben geen baby meer maar maar peuterpuber

Liefs Michelle

Hij voelt zich letterlijk een stuk groter nu Michelle…sterkte met er achteraan rennen. De nieuwigheid is er vanzelf af straks en dan wordt 'ie vast weer braver…

Erik liep gisteren 8 pasjes los! Hij ging staan, ik ging iets van hem af zitten en onder luide aanmoediging van mij liep 'ie naar mij toe. Uit zichzelf zal 'ie het nog niet echt doen, dan blijft het toch meer bij kruipen. Dat verandert toch vast nog wel? Heb even bevestiging nodig.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mriek, blijven aanmoedigen en blijven meehelpen. Ze gaan het op een gegeven moment zo leuk vinden. Komt echt goed. Geniet ervan die eerste stapjes. Lijkt zo anders he?

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ga ik zeker doen! Ik hoop alleen dat 'ie inderdaad op een gegeven moment het lopen boven het kruipen gaat verkiezen. Dat lijkt er nu gewoon nog niet op. Af en toe word ik daar wel iets onzeker van. Helemaal nu ik weet dat 'ie het kan, dan denk ik: “Waarom doe je het dan niet gewoon?” Haha. Lastig, zo’n eigen willetje…

Groetjes,
M

[img]http://b2.lilypie.com/6FLdp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

@mriek
Heb net op je hyves ook gereageerd, maar hoe dikwijls heb jij tegen mij gezegd, hij gaat het echt wel doen!!!, Dus nu bij Erik niet onzeker raken hè, moet je kijken hoe snel het de afgelopen weken is gegaan met hem.

Liefs Michelle

Ik weet het, Michelle. Haha. Stom hè? Maar als het je eigen kind is, ben je misschien toch sneller onzeker blijkbaar. Nou ja, hij zal het ook heus wel een keer gaan doen. Oké. Ik hoop dat het vóór z’n 2e verjaardag is…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker