Dylan

gisteren zijn 9 jaars prikken heb gehad pffffff dat bekkie had je moeten zien moest tussen 2 vrouwen zitten en tegelijke tijd gingen ze prikken aaahhhh arm mannetje en kaitlyn maar zeggen daar doet niet zeer hoor hahahha de held…

de ene arm doet nog zeer de andere niet,maar hij is er vanaf nu

Och, gelukkig heeft hij het gehad!!
Is ook niet niks hoor, zo tussen twee vrouwen in
Goed gedaan Dylan!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Hij is in ieder geval goed beschermd tegen allerlei ziekten ,moet je maar denken.Dan is zo’n prik meteen niet meer zo erg,
Fietje

aahh gossie, tegelijkertijd nog wel!
Nou, gelukkig heeft ie het maar gehad!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Oke het is voor een goed doel! maar toch blijft het zielig!

knuffels voor hem!

Tries

Ik heb dat wel eens gedaan, 9 jarige prikken. Jeetje wat een werk was dat.
Al die kinderen in een rij, gelukkig konden de kinderen in de rij ons niet zien prikken dus over het algemeen ging het goed.
Ik kan me 1 meisje nog zo goed voor de geest halen dat moesten we met z’n 3en vasthouden en toen met z’n 2en prikken. Dat kind ging helemaal uit haar dak. Ik kreeg me toch een schop van haar mijn scheenbeen is 3 weken dik en blauw geweest.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Die Kaitlyn is wel een dappere hoor maar we horen het wel als ze zelf moet
Fietje

quote:
Ik kreeg me toch een schop van haar mijn scheenbeen is 3 weken dik en blauw geweest

Hmm…fijne baan… (snap dat het kan gebeuren hoor maar deze kwam dan wel érg hard aan! )

Gewijzigd door - Bieb op 27 May 2005 08:28:25

quote:
Die Kaitlyn is wel een dappere hoor maar we horen het wel als ze zelf moet Fietje

Ze heeft het laatst perfect gedaan met die prikken voor 4-jarigen

Risico van het vak denk ik dan!!!Maar leuk is anders,

Fietje

Ach ja ik moest er ook wel een beetje om lachen. Want de meeste 9-jarige waren heel stoer tegenover elkaar en toen kwam dat meisje dat er helemaal geen zin in had.

En ach ik had een leuk verhaal om te vertellen!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

kaitlyn hadden ze verleden week bijna vast moeten binden met bloedafname pfffffff die trapte ook naar de zuster die werd ook bietje kwaad,ook mede omdat ze in 1 keer goed wilde doen en niet 4 keer fout.

maar wel leuk hoor dylan tussen de 2 dames en 1 ervoor om hem te laten ontspannen zeg maar