Dylan ziek

pfffff zit niet mee hoor hier…

begon verleden week al op woensdag buikpijn niet lekker,toch gaan zwemmen,want ze werden getest voor afzwemmen.

donderdag hoge koorts en gisteren ook,vandaag niet dus wij net ff weg,en ja hoor in de auto daar ging meneertje mammmmmm een zakje en spuugde zo net op tijd in de zak pfffffffff

nu leg hij weer met 40 op de bank…

dus ben bang dat ik er morgen niet bij bent,wat ik erg jammer vind hoor,kan ook niet alleen met kaitlyn komen want hans heeft ook andere dingen al op de planning…

hoop dat alles morgen beter gaat dan kunnen we komen,zal morgen ochtend wel neer zetten hier…

ga nu de bak weer omspoelen want daar kam weer een golf brrrrrrr me maag draait om ervan

Ooow, wat balen joh!!!
Arme Dylan.
En arme jij, het zit je wel mee hè, met die zieke kindjes steeds…
Nou, ik hoop dat ie nog opknapt joh!
Lijkt me wel erg leuk om je live te zien hoor!
Maar de gezondheid van Dylan staat natuurlijk voorop!
Sterkte!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Goh jeetje. Hoop dat hij toch nog opknapt en de fun niet hoeft te missen.

Heel veel beterschap.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

beterschap

Beterschap joh, hopelijk is ie morgen een beetje opgeknapt en kunnen jullie alsnog mee. En anders, er komt vast nog een meeting weer joh. Succes !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Beterschap en hoop dat het snel weer beter gaat

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

nou heel de nacht in de weer geweest,dus we komen niet,looop beetje asl zombie erbij pffff

zal kim zo ff smsje sturen,want las dat ze al weg was

meiden veel plezier en maak er wat eluks van

Balen joh!!!
Nou, als je eens naar je broer gaat kom je op de koffie hè!
Heel veel sterkte vandaag!
Ik ga racen nu!!!

hoi bianca
hoe is het met dylan ???gaat het een beetje met hem .heel veel beterschap dylan ,en dat je maar gauw weer beter wordt sterkte

groetjes marielle mama van tanja

Heel veel beterschap met hem…

volgende week beter!

Tries

de koorts was gisteren nog 39,en heb nog paar keer goed over gegeven,mede omdat hij beetje trek had en wilde eten maar kwam er dan weer uit sneu hoor…

later op de dag kreeg hij ook spuit erbij dus schrale billen nu arm ventje

vanacht redelijk gegaan,iets meer geslapen dan de nacht ervoor.

nu slaapt hij gelukkig nog,dus zal zo kijken of hij nog koorts heeft hoop het niet

dat is allemaal erg zielig beterschap hoor ,want dit is niks

groetjes marielle mama van tanja

Hoop dat hij weer wat is opgeknapt

Tries

Jeeeeeeeeee wat sneu, gaat het nie een beetje beter ? Tja met een ziek kereltje ga je gewoon niet op stap, maar er komt vast weer een nieuwe meeting joh aangezien het zeker voor herhaling vatbaar was. Sterkte met je ventje !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ach arm ventje. Het is zo zielig als zo’n klein ventje ziek is. Hoop dat hij gauw weer beter is.

Hè, vervelend hoor!
Dylan, BETERSCHAP !!

koorts was van morgen 38.5 pffff gelukkig,tot nu toe is alles erin gebleven,ik geef hem kleine beetjes steeds,anders in ene te veel van het goede…

hij krijg een beetje kleur terug,dus denk dat het weekend gewoon de piek was of hoe die gezegde ook is…

heel de winter loopt hij door niks heeft hij,nu komt er zo klein griep golfje aan en hij heeft het grrrrrr

volgende keer hoop ik er bij te zijn hoor 3 maal is scheeps recht he

Fijn dat het alweer wat beter gaat met hem!!!
En er komt absoluut weer een meeting, dus eh…