Dylan zaterdag

voor het eerst naar de bioscoop geweest,samen met papa zijn ze naar harry potter gegaan.een hele belevenis is dat geweest.hij is er nu nog helemaal vol van het heeft echt indruk gemaakt.hele verhalen zit hij te vertellen wat er allemaal gebeurd is.en jaaaaaa zeg hij dan hij duurt 3 uur en ik kreeg zweetbillen hahah.

vol trots belde hij opa en oma op en vertelde het hele verhaal ook aan hun.

en net op school vol trots,aan de juf en nu mag hij het in de kring vertellen.

leuk hoor dat het zo leuk en goed bevallen is bij hem.

gr.bianca

groetjes bianca

waar is het kleine mannetje gebleven???
zo zeg lekker met papa naar de bios geweest leuk om te lezen dat ie zo onder de indruk is

Kussies

Leuk! Ik nam de kinderen van mijn zus, allemaal voor de eerste keer mee naar de bios (nee niet alle drie tegelijk hoor). Is toch een byzonder moment he. Veronica is vorig jaar voor het eerst geweest, naar Keizer Kuzco. Ze heeft het er nu nog over! HP is nog te eng voor dr, ze kijkt deel 1 hier op de dvd, maar is toch wel een beetje spannend hoor.

Bioscopen zijn leuk, volgend jaar kerst, gaan we met zijn vieren naar de bios, misschien dat Lucas het dan ook kan.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hahaha, wat een leuke uitdrukkingen verzinnen die kids toch, hè ? ZWEETBILLEN…!!! Hartstikke logisch bedacht van hem, want tenslotte krijg je die wel als je zolang moet zitten. Leuk dat hij het zo naar zijn zin gehad heeft!

Groetjes, Bianca

kim het kleine mannetje is niet meer zo klein snik,word bijna al weer 6 de tijd gaat te hard veels te hard.

groetjes bianca