Dylan weer op zwemles

dadelijk uit school heeft dylan weer zwemles…word wel racetegen de klok om 12 uur uit en om half 1 moet hij al verkleden om vervolgens om 12.45 te zwemmen.

de reden dat hij weer gaat zwemmen is,dylan heeft oud a en b tegenwoordig heb je nieuw systeem het a,b,c zwemmen leren zo ook gelijk rug en borst krol…maar omdat dylan c wilt halen en daarna toch door wilt met reddingszwemmen moet hij eerst nieuw b halen om vervolgens c te mogen halen…

eerst mocht hij niet hier in het zwembad,omdat we uit ander dorp het diploma gehaald hadden,maar omdat hij zwemles heeft met school mocht het wel,dus we hebben best wel geluk eigenlijk.

vind het best wel weer spannend hoor,terwijl ik weet dat hij kan zwemmen hahaa

zal straks wel verslag uitbrengen

Nou, dat wordt inderdaad een race tegen de klok zeg!
Zet 'm op Dylan!
Stoer hoor, dat je ook voor je C-diploma wil!

Groetjes, mamma van Stephan

Dylan zwem ze hé! Ikke heb helemaal geen zwemdiploma (zegt dit maar niet tegen Dylan) er verzoop er bijna eentje tijdens het afzwemmen entoen durfde ikke niet meer. Het bad was trouwens voor het afzwemmen wel effe zo´n 3 meter diep.
Mijn oma heeft me toen maar leren zwemmen en ik doe het zwemmen nog steeds met veel plezier. Daan vind het ook heerlijk om te zwemmen. Alleen vervolg lessen bij 2 jarige heb je bijna niet. Dus gaan we zo wat poedelen.
Oeps moet mijn jeugdtrauma effe kwijt.

Maar DYLAN ZET HEM OP!!!

Groetjes,

Diana moeder van Daan

zoooooooooo zit er weer op pf was ff vergeten hoe warm het was in zo’n bad.

maar het ging goed met hem,alleen maar dat zei hij zelf al heeft hij moeite met door het gat te zwemmen,dus je merk wel dat ze er weer tussen uit zijn met zwemmen.maar ben tevreden hoor

nu week vakantie en dan met kleren zwemmen

armanda,

ja klopt bij a mag je al redding doen maar ik wil gewoon voor me eigen dat hij ook c haalt,we wonen aan de sloot daar zit hij heel de zomer op als het warm is,dus voor mij gevoel wil ik dat dan hoor,het idee als hij ook c heb dan is het wel safe,kijk er kan altijd wat geks gebeuren al heb je een diploma maar toch he